Cadeau inspiratie topic

Een tshirt van één van zijn favo artiesten en een frangipane/plumeria boompje. Die laatste wilde hij een paar weken terug al zelf kopen, maar die paste toen niet meer in de auto dus die ben ik afgelopen week zelfs nog gaan halen. Bleef ie maar over praten en dan vooral de geur dus als het goed is is het een goede keuze (hoop ik dan toch)

1 like

Mijn vriend is binnenkort jarig en ik wil heel graag een soort van escaperoom spel voor hem maken! Heeft iemand dat hier heel toevallig al eens gedaan en nog inspiratie voor mij?

Mijn zoon neemt vrijdag afscheid op zijn kinderdagverblijf. Voor de kindjes heb ik al wat, maar nog niets voor de juffen. Iemand ideetjes?

Mijn broertje wordt binnenkort 21. Ik heb echt geen idee wat ik voor cadeau moet geven want hij heeft niet iets wat hij nou echt leuk vindt… Hij houdt wel van uitgaan maar hij drinkt geen alcohol. Voetbal is leuk maar alleen om zelf te doen en niet om te kijken. Hij leest geen boeken en houdt ook niet van spelletjes. Hij woont ook gewoon nog thuis dus iets voor eigen woning is ook geen optie. Oftewel HELP!
Ik dacht zelf anders aan een uitje ofzo, maarja wat dan? Mocht iemand een idee hebben graag!

Wil je dat uitje met hem doen of mag hij zelf kiezen met wie? Mag hij het uitje kiezen? Dan zou ik hem gewoon een kaart geven waarop staat dat je hem dat kado doet. Dan weet je zeker dat hij iets gaat doen wat hij leuk vindt.

Bioscoopbon of kleding? Als je een wat groter cadeau wil geven een koptelefoon?

Ik denk dat ik wel een gericht uitje moet geven anders blijft het denk ik weer eeuwig liggen! Maakt dan niet zoveel uit of hij het met mij doet of iemand anders.

@Krekel Ohja! Dat zijn denk ik wel veilige opties. Anders wordt het maar zoiets

Scooter huren of uit eten?

Mooie agenda, een chillpak voor als ie thuis is en moe van werk (was mijn “eerste-baan-cadeau haha), een chilly-fles, laptophoes, mooie notitieboekjes

1 like

Een portemonnee om al zijn moneys in te bewaren?

1 like

Je hebt er nu niets meer aan waarschijnlijk, maar ik zag toevallig van de week een boek met escape room puzzels:

Op bol verkopen ze trouwens ook allemaal escape room spellen.

1 like

Een duurzaam uitwisbaar notitieboek? Zoals Bambook?

1 like

Voor volgend jaar misschien! Thanks, haha. Heb nu trouwens ‘gewoon’ een zonnebril gegeven

Hebben jullie ideeën voor kleine cadeautjes die ik mijn vriend kan geven? Hij wordt binnenkort 30 en op de vraag wat hij voor zijn verjaardag wilde, kreeg ik “30 cadeautjes”. Op zich vind ik dat echt een superleuk idee en ik heb al een paar grotere dingen gekocht. Nu zoek ik alleen nog wat echt kleinere dingetjes. Heb bijvoorbeeld al wel een paar kaartjes waar ik dingen op zet als waardebonnen voor een massage enzo.
30 dingen bedenken is opeens wel heel veel :joy:

Misschien een paar foto’s laten afdrukken, een gedichtje uittypen en z’n lieverlings snoep of drinken?

1 like

Mijn vriend wordt volgend jaar ook 30 en ik ben nu al begonnen met een lijstje in mn telefoon haha, zo kan ik steeds als ik iets bedenk/tegenkom/opvang uit dingen die hij zegt, daarin zetten.
Als kleine dingetjes heb ik nu:

• een zakje van zijn lievelingssnoepjes
  • een flesje speciaalbier
  • een sleutelhanger
  • een tijdschrift, bijv. over autoracen oid
  • iets voor de bbq, bijv. van die rook snippers
1 like

Ik heb mijn vriend voor zijn eerste baan een lunchbox gegeven. Hij had er nog een van toen hij op de middelbare school zat met zijn favoriete voetbalclub op. Vond ik niet meer kunnen voor zijn baan

1 like

En @Krekel thanks! Hier kan ik nog wel wat inspiratie uit halen!

1 like

Mijn ouders zijn volgende maand 40 jaar getrouwd en zou ze hiervoor iets leuks willen geven maar weet niet goed wat?

Ik weet niet eens wat ik voor m’n eigen verjaardag moet vragen. Mijn vriend kan 't hele jaar door van alles opnoemen wat ie wil, maar ik weet gewoon niks. Zo kut