Waar houdt hij van? Hoe is hij als persoon? Heeft hij bepaalde interesses/hobby’s die mensen niet van hem verwachten? Heeft hij nog dingen nodig? Zijn er dingen waarvan jij vindt dat hij die nodig heeft?
Ik ben, al zeg ik het zelf, best goed in het verzinnen van cadeaus heb vorig jaar een knuffeltrein cadeau gegeven aan mijn vriend en hij was er vet blij mee. Niet nodig, maar omdat hij toen een obsessie had met knuffels was het wel een goeie match.
Hij had op zijn beurt mij een dure jas cadeau gedaan, puur omdat het nodig was. Ik had het totaal niet verwacht en was er ook erg blij mee.
En zo heb ik vorig jaar een nieuwe big ass frituurpan aan m’n stiefpa cadeau gedaan. We grapten weleens dat er frituurvet door z’n aderen loopt, maar die dude was zo blij? Ik kreeg een week later ook nog m’n moeder ‘boos’ op m’n dak, omdat ie die week al iets van 8-9 keer de frituur aan had gezet en alleen maar over z’n nieuwe frituurpan kon praten
Iig, naar zulke dingetjes kijk ik dan, die frituurpan was echt nodig bijvoorbeeld, ook al hadden ze het zelf niet door. Daar maak je iemand zoveel blijer mee dan met een random iets.
En nu heb ik zin om een verlanglijstje te maken.