Oh toppie! Bedankt!
The bodyshop verkoopt dit ook!
Beetje suf, maar misschien een mooie trui of goede, stevige sloffen?
Of een doe cadeau, zoals uiteten of naar een museum?
Een abonnement op Netflix? Staan ook veel oorlogsfilms en docu’s op.
Geen idee of het iets is. Maar mijn oma geven we sinds kort altijd een fotoboek (rotwerk dat wel ). Maar dan met foto’s van familie enzo.
Of een mooie foto voor aan de muur?
Mijn vader is binnenkort jarig en we hebben met kerst al zoveel gegeven haha, ben echt inspiratieloos. Wat koop je voor iemand die echt alles al heeft? Iemand tips? Hij wordt 58 (volgens mij… oeps?)
Een activiteit? Dus naar het museum/ ergens lunchen/ theater, of iets in die richting.
Een vriendin gaat emigreren naar een Scandinavisch land en ik wil graag een cadeautje geven tijdens het afscheidsfeestje. Maar geen idee wat. Ik wil geen herinneringen/fotocollages en het is ook niet zo dat ze nooit meer in NL zal komen, dus zo’n Hollands pakket met stroopwafels, hagelslag, pindakaas en drop wordt
'm ook niet.
Ik wil gewoon iets kleins, leuks, liefs geven omdat het zo’n grote stap is en ze een spannende tijd tegemoet gaat. Maar wat…?
Ik zou iets functioneels geven of iets met emotionele waarde, want kleine ‘prul’ heb ik nooit mee verhuisd naar het buitenland. Ik was wel blij met een theedoek met een gezellig Hollands printje, Tony chocolonely en een boekje gemaakt door een vriendinnetje met verhaaltjes en foto’s. En het briljantste was dat een vriendin me een half jaar lang elke week een kaart stuurde, was ik iedere keer weer zo blij mee
Ah kijk, een ervaringsdeskundige: top! Prullaria was ook idd niet mijn idee, maar meer: een toepasselijk mooi boek bijvoorbeeld. Of iets wat ze zou kunnen gebruiken bij haar nieuwe baan (maar die heeft ze nog niet). Zoiets in de richting van jouw theedoeken is ook leuk. En wat zou je missen de eerste tijd in een nieuw land waar je de taal nog niet spreekt? Nederlandse televisie misschien, maar dat is tegenwoordig ook niet zo’n probleem meer…
Dat van die kaartjes is werkelijk briljant! Wel eentje om te onthouden.
Thanks! Ik heb helaas niet echt materiaal voor een fotoboek oid. Maar ik vermoed dat haar vriendengroep zoiets wel doet. Sleutelhanger is ook leuk!
Anders doe je iets om een ansichtkaart in neer te zetten? Met een foto van jullie er in, anders lijkt het zo gek. En stuur je haar als ze er is regelmatig een kaartje, die ze in die standaard/ houder kan stoppen? Vind dat van die kaartjes wat @Krekel noemde zo leuk namelijk!
Jaaaa, now we’re getting somewhere! Dit is een heel leuk idee, thanks!
Oeh, dat is ook een leuke!!
Misschien een leuk notitieboekje met een mooie pen? Kan ze gebruiken om haar ervaringen op te schrijven, notities te maken over dat land of voor haar nieuwe baan wanneer ze die heeft. Tenzij ze niks heeft met notitieboekjes en pennen Maar ik zou dat zelf een mooi cadeau vinden in ieder geval. Kan je zelf eventueel nog een leuk berichtje op de eerste of laatste pagina schrijven voor haar. En er zijn genoeg verschillende notitieboekjes verkrijgbaar dus je kunt er ook nog een uitzoeken die een Nederlands tintje heeft ofzo.
Wat leuk en superlief van je vriendin!
Mijn beste vriendin is binnenkort jarig en ben nogal inspiratieloos. Ik wilde haar eigenlijk de studio Noos mom bag cadeau doen maar baal van de €5 verzendkosten haha
Iemand een idee? Ze wordt 32
Ik zoek leuke kadootjes van lokale ondernemers om naar een paar vrienden/familieleden te sturen. Iemand een tip?
Waar is lokaal dan voor jou?
Ik ben zeker niet de enige die een moederdag cadeau moet bedenken dat geleverd kan worden? Mijn moeder zit in een risicogroep, dus zij verwacht dat ze tot dat er een vaccin is waarschijnlijk thuis moet blijven. Het zou dus leuk zijn om iets te geven wat de tijd thuis wat leuker zou maken, maar wat? Ik dacht aan een bloemenabonnement, maar dat vind ik een beetje cliché ofzo. Normaal gaan we samen iets leuk doen maar dat gaat nu natuurlijk niet…
Wat geven jullie dit jaar?