Cadeau inspiratie topic

Een goede yogamat van manduka bv (kost al snel €60-80), een yoga legging, een bon voor een massage of van haar favoriete winkel?

1 like

Heeft iemand cadeautjes voor een sinterklaas spel? Wij doen cadeautjes voor 25 eu, geen troep. Is met mn broers, ouders, opa en oma, ooms en schoonzus.

Ik zelf denk dan aan bijv een sudoku boekje, iers van rituals, dat soort dingen. Iemand nog meer aanraders? Vooral leuke dingen voor mannen zijn welkom (:

Een tepanyaki plaat

Een yogalegging van Lululemon (100euro) of een mooi koffietafelboek van een designer? Die zijn ook al gauw 60-80 euro

1 like

Stroopwafels doen het altijd goed! Zeker als ze in zo’n typisch blikje zitten. En ik heb bij de Hema wel eens een snijplank in de vorm van een grachtenpand gevonden, dat was ook een succes. Theedoeken met molentjes of een Rembrandt print zou ook een optie kunnen zijn.

1 like

Ohja heel leuk dankjewel!

Ook leuk thanks!

Ik heb mijn zus als lootje voor sinterklaas en ze heeft op haar verlanglijstje gezet dat ze graag iets voor haar baby wilt krijgen. Het probleem is dat ze zowat alles al heeft qua speelgoed en kleding dus ik vind het nogal lastig om iets origineels te verzinnen. Heeft iemand van jullie een leuk idee? Het budget is ongeveer 15-20 euro!

Weet niet of hij/zij al geboren is, maar misschien een personaliseerd boek met het kindje in de hoofdrol? Wij hebben er eentje van Woezel en Pip, maar er zijn er heel veel! Oa Wonderbly lijkt mij heel leuk.

En als de baby er nog niet is iets van een besteksetje voor eerste hapjes, met een mooie slabber?

1 like

@Zitzak @Chesirecat Dankjewel voor jullie reactie! Mn zus is zwanger van haar tweede kindje trouwens en ze wilt daar voor iets krijgen! :slight_smile:

1 like

Een mooi sieraad, als herinnering aan je ouders?

En voor je ouders misschien (evt samen met je broers/zussen) een diner in een goed restaurant of nachtje/weekend weg?

1 like

Ik heb echt een leuk cadeau besteld voor mijn stiefvader en mijn moeder vind ik zelf. Hun houden wel van simpele spelletjes dus ik heb bij de Hema memory besteld maar dan met eigen foto’s. Heb het net binnen en is echt heel leuk!

(Heb alleen even voorbeeldjes gepakt waar je niemand anders opziet dan mijzelf en de hond)

18 likes

Jaa superleuk! Ik had dit vorig jaar voor mijn vriend gemaakt, maar had toen ik thuiskwam het memory spel van iemand anders meegekregen :grimacing:. Lekker voor je privacy! Gelukkig had ik geen pikante foto’s oid in mijn memorialen gedaan, want die is nooit meer boven water gekomen, ik heb uiteindelijk een nieuwe gekregen, maar wie weet speelt er iemand memory met foto’s van mij en mijn vriend…

6 likes

Heeft iemand tips voor cadeaus die voor iedereen leuk moeten zijn? Ik moet er voor kerst twee kopen voor ongeveer 10 euro per stuk. Ik zat te denken aan een snijplank/kaasplank (exclusief kaas) en een kaasmes erbij en eventueel een spelletje maar vind het allebei meh.

Cadeaubon, bijv van bol.com is altijd goed. Een leuk (kaart)spel is meestal ook wel een succes. Misschien nog iets van kerstdecoratie/ornamenten of (geur)kaarsen met zo’n blad erbij wat je eronder kunt zetten? Zomaar wat ideeen haha

Edit: oh spel had je al zie ik. Maar volgens mij is dat idd wel iets wat de meeste mensen leuk vinden!

1 like

Een plantje? Of een leuke koektrommel (evt met koekjes :wink: ) Jeetje wat lastig.

1 like

Een (deel) staatslot voor de december trekking! Een mooie fles bubbels, dat kaaspakketje lijkt me ook leuk, maar dan wel met kaas haha, misschien ook een lekkere zak noten erbij?

1 like

Fles prosecco doet het hier altijd goed in de spellen. Ook als je niet drinkt komt dat ook nog weleens van pas.

1 like

Ik zoek een baard-setje, met olie en een kammetje enzo. Ken ze zelf alleen van de dure conceptstores waar zo’n shampootje al 20€ is, maar je zal ze toch ook wel goedkoper hebben?

Die heb je ook gewoon bij de Etos!