Cadeau inspiratie topic

Ja heb je gelijk in! Mn laatste eerste ontmoeting (lol) met schoonouders is inmiddels jaren geleden dus begon opeens te twijfelen haha. Maar wat jullie zeggen, gaat inderdaad meer om het gebaar. Thanks!

En haha die pompoen, lekker authentiek cadeau wel

2 likes

Iemand een idee wat ik als kerstpakket aan mijn schoonouders kan geven die vaak voor ons oppassen? (We hebben al een keer een dinerbon gedaan, een keer een pakket vol lekkere dingen en een keer een airfryer). Budget is ongeveer 60 euro.

1 like

Heeft iemand inspiratie voor een origineel verjaardagscadeau voor een vrouw van 54 en man, 56.
Samen gaan ze graag naar de sauna. (Saunacadeaubon hebben ze al eens gehad)
De vrouw houd van interieur, lekker eten (maar niet van koken), maar ook wel van persoonlijke verzorging.
De man houd van geschiedenis, boten, tuinieren en een lekker wijntje op zijn tijd.
Ze zijn dit jaar voor het eerst opa en oma geworden.
Het mag een gezamenlijk cadeau zijn maar ook gescheiden.

Een wijnproeverij?
Passen ze regelmatig op hun kleinkind? Dan kan een abonnement voor bijvoorbeeld een dierentuin ook leuk zijn.

2 likes

Wat zijn jullie favoriete housewarming cadeaus als de persoon zelf niet echt wensen heeft?

Als ze een tuin hebben vind ik een vogelhuisje altijd leuk om te geven

2 likes

Een plant! Of mooie theedoeken.

3 likes

Cadeaubon van tuincentrum of woonwinkel, niet origineel maar wel fijn! Vaak hebben ze nog genoeg nodig na het verhuizen.

5 likes

Goeie fles bubbels! Altijd handig om koud te hebben liggen voor jeweetmaarnooit

3 likes

dit voor je broer: Snijplank graveren | Bestel nu online | PersonalSurprise

1 like

Iemand nog een idee voor een kindje van 1 en 4? Ik wil mijn nichtjes graag een persoonlijk en liefs een ‘‘doe-cadeau’’ geven i.p.v. materialistisch cadeau (ze worden al zó verwend met allerlei spullen…). Ik dacht misschien een kindertheatervoorstelling of iets.

2 likes

Dankjewel voor alle leuke tips die ik kreeg! Much appreciated! :smiley:

1 like

Ik ben in oktober met mijn nichtje naar een theater voorstelling geweest en elke keer als ik haar zie begint ze er weer over. Een herinnering is vaak veel leuker dan een cadeau. Misschien ook leuk om daarna een slaapfeestje te houden bij je thuis als je daar de plek voor hebt om de dag leuk af te sluiten. Al weet ik niet wat je met een kind van 1 kan doen, theatervoorstelling is wel leuk voor een 4 jarige

6 likes

Ik geef 't liefst voorlees/prenten boeken want daar kan je nooit genoeg van hebben. Theatervoorstelling klinkt ook heel leuk, goed idee! Misschien is 1 nog net iets te klein daarvoor?

6 likes

Ik geef inderdaad ook vaak prentenboeken, daar hebben ze jaren plezier van!

Favorieten zijn Monkie, over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft, raad eens hoeveel ik van je hou, Dikkie Dik, Lieve woordjes

3 likes

Je hebt Nijntje de musical en in sommige steden ook wat kleinere theater voorstellingen.
Of naar het Nijntjes museum in Utrecht, het kinderboekenmuseum in Den Haag of naar een binnen speeltuin.

5 likes

Kookboek, leuke plant, geurkaars, droogbloemen, pakket speciaalbier/wijn met wat lekkers.

2 likes

Van Hoorne entertainment heeft leuke voorstellingen!

5 likes

Er zijn ook voorstellingen speciaal voor jonge kinderen. Sommige hebben wel een max leeftijd van 2 tot 2.5 jaar, maar misschien sommige ook niet? (Hier in B heb je De Spiegel of Klanken.nest bv). Met het kindje van 4 is samen koekjes of taart bakken,en dan versieren met allemaal speciale decoratie, ook leuk, maar met je nichtje van 1 gaat dat mss nog niet. Als een bib-abo voor kinderen betalend is, zoiets, en dan samen boekjes gaan kiezen en lezen?
Of een uitstapje naar een mooie kinderboekenwinkel en hen allebei een boek laten kiezen en dan samen lezen?

4 likes

Misschien is iets van baby zwemmen nog leuk? Dat kan je dan ook eventueel cadeau geven aan de moeder. Of je gaat gewoon gezellig samen een dagje zwemmen met z’n vieren. (als dat kan ivm corona. weet ik niet eigenlijk.)

2 likes