Cadeau inspiratie topic

Ik zoek 3 dobbel cadeau´s twv 10 euro voor vrouwen.
Meestal is het een woodwick kaars, of een luxe zeep ofzo wat we doen. Maar zoek iets meer origineels. Ik dacht misschien een zelf gebakken cheesecake ofzoiets, of wat cinnabon - chocolatecookies van die shops die je nu veel ziet. Tips hiervoor mag ook.
Kent iemand nog een leuke kleinere webshop of instawinkeltje die iets leuks verkoopt voor rond de 10 euro?

Hoe maak ik een podcast boekje van Chris Bajema? Precies een tientje en de must have voor de millennial die nog geen podcast heeft! (Zijn die er nog? Jazeker!)

Mijn zusje vindt chai latte heerlijk. Heb voor haar ooit een chai latte mix gemaakt en die in een mooie glazen bokaal gestopt met zelf ontworpen etiket erop. En dan bv. nog een leuke mok, theefilter, pak melk erbij?

Ik zoek een cadeau voor de grootvader van mijn vriend. Budget is max. 50 euro. Hij is 80+, niet heel erg actief, maar houdt van boeken lezen en musea bezoeken. Hij woont in Oostende, BE. Ik wilde hem een doe-cadeau geven, maar weet niet goed wat. Iemand tips?

Weet iemand toevallig een leuk kookboek wat ik op m’n sinterklaaslootje kan zetten? Ik kook eigenlijk nooit en wil dat meer gaan doen. Budget is ongeveer 20 euro en ik eet geen vlees, wel vis. Had al een beetje rond zitten kijken, maar kan niet helemaal iets leuks vinden nog.

Bestaan er in België misschien iets van musea cadeau kaarten?

3 likes

Een museumpas?

2 likes

De groene bakplaat. Of een andere ‘De … bakplaat’!

3 likes

Vegan voor iedereen van Merel Wildschut?

1 like

Ik ben geen culinair wonder, dus ik heb voor mezelf deze op mijn lijstje gezet:

4 likes

Het boek spice wise van Michel Hanssen is misschien ook wel wat. Hier staan een behoorlijk recepten in om zelf kruidebmixen te maken. Ook van een flink aantal dingen waar je misschien normaal wel een pakje of zakje van de supermarkt zou kopen. En er staan verder gewoon recepten in om de kruidebmixen te gebruiken in maaltijden.

Edit.: zie nu dat die wel veel duurder is dan toen ik hem kocht. Nu 27, 50 Tweedehands wel goedkoper al gezien!

Karin luiten is ook leuk. Niet al te ingewikkeld wel lekker en haar recepten kloppen.

1 like

Slacentrifuge

1 like

@babushkababy ik wist dat je een instrument bespeelde maar nooit wat, tot net je post in het wjekw! (Neem ik aan haha). Anyway ik zoek een cadeau voor iemand (man) die echt nét begonnen is met die lessen (zowel praktijk als theorie)! Maar ik heb er 0 verstand van dus weet niet wat leuk/handig is om te krijgen. Heb jij misschien wat inspiratie rondom dat thema voor rond €50 maximaal zoiets?

Ottolenghi flavour misschien?

1 like

Metronoom?

1 like

Zou ik zeker afraden als je nooit kookt! :sweat_smile:

Ik zou kijken in de lekker en simpel lijn! Of inderdaad de groene bakplaat! Die zijn ook makkelijk en toegankelijk

3 likes

Ik moest echt googlen wat het is, en voor mij klinkt het gebruik nog steeds als abracadabra :joy:, maar wat een goed idee! Dankjewel!

1 like

Ik ben op zoek naar een leuk gadget dat iets te maken heeft met programmeren/robots/VR etc. Gericht op kinderen van een jaar of 12, budget €10-15. Kom er voor dat budget niet zo goed uit (programmeerbare robotjes vind ik bv. enkel voor hogere prijzen), misschien heeft iemand hier nog een aanrader.

Een Cardboard VR bril? Dat is echt heel leuk om kennis te maken met VR. Als diegene al een VR bril heeft; cadeaubon om een spelletje oid te kopen in de store van dat merk bril. Er zijn ook leuke boeken voor kinderen over deze onderwerpen, maar weet zelf zo niet wat geschikt en leuk is voor 12+

1 like

Goedkoopste versie van de raspberry pi?

1 like

Zoiets?

Je vindt ze op andere sites goedkoper en volgens mij heb je er nog andere versies van ook. Dit is de junkyard drummer van 4m.

1 like