Cadeau inspiratie topic

Misschien een newbornshoot bij een babyfotograaf, als dat in budget is? Of (een stuk minder duur) foto’s die jullie dierbaar zijn in een mooi album laten uitprinten? Je zou ook een artiest in een stijl die bij je past kunnen benaderen voor een tekening van jullie samen of van haar gezin, bijvoorbeeld, of als het haar ding is een mooie kunstprint kopen.

1 like

Een illustratie laten maken van jullie?

3 likes

Mijn nichtje wordt 5 en is gek van strijkkralen. Nu kom ik via Google niet verder dan het merk SES, wat opzich wel leuke setjes heeft. Hebben jullie nog tips wat evt leuk is om er bij te doen?

Hama heeft ook veel (voor mij waren dat altijd de ‘echte’), ik zie bijvoorbeeld op bol eenhoorn of dino setjes.

3 likes

Hama is ook een bekend merk. :smiley:

Hema heeft ook goedkope setjes

Mijn vriend is binnenkort jarig en we hebben net een zoontje gekregen. Ik vind het wel leuk om iets cadeau te geven als in matching sokjes of shirtje of iets. Iemand tips waar ik leuke kan vinden? Of een ander leuk cadeau in deze trant?

Happy Socks heeft hele leuke setjes met volwassenen/baby-sokken die bij elkaar passen!

7 likes

Izipizi heeft matchende zonnebrillen voor ouder en kind en ik vind het geweldig. Is alleen niet het seizoen voor zonnebrillen haha. Ik heb helaas geen kind.

2 likes

Wat kopen jullie voor vaders met Sint? Ik mag geen sokken geven en speciaalbiertjes heb ik al regelmatig gedaan…

1 like

Had hem vorig jaar een fancy sommeliersmes gegeven en anders wordt het fancy kaas als ik het niet weet

1 like

Een sjaal of t shirt?
Ik heb ook wel eens de ikea adventkalender gegeven, elke dag chocola + 2 cadeaubonnen, met nog eens de spanning of er misschien een hoog bedrag in zit.
Ook wel eens een selfiestick (zeer groot succes) en instrumenten voor de bbq.

Maar elk jaar is het weer extreem moeizaam, hij drinkt niet, leest niet, wil eigenlijk geen eten want daar wordt hij dik van, heeft geen hobby’s en alle spullen die hij dan wil koopt hij zelf meteen want hij heeft geen geduld om dan tot sinterklaas of zijn verjaardag te wachten.

2 likes

Voornamelijk hobby gerelateerde items. Hij kijkt bijv graag naar Formule 1 en dan geven we hem een muts met red Bull logo erop. Vroeger gedaan met zijn favoriete voetbalclub. Bioscoopbon vindt hij ook altijd leuk want dat doet hij anders niet uit zichzelf.

Zijn hobby is zeilen, maar alle basis dingen heeft hij en de rest is verrrrr buiten het Sint budget haha :joy:

Bij de Dille en Kamille heb ik een quattro stagione chocoladepizza voor hem gekocht🤣

En een braintrainer voor mijn schoonvader

Hahah grappig! Ik heb al iets van soep/koek in gedachten, dus wil nog iets erbij.

2 likes

Technisch Lego (serieus nog nooit iemand zo blij gezien met een cadeau), bierbrouwpakket, (tuin)gereedschap

5 likes

Hahahaha shit! Mijn schoonvader is ook altijd heel lastig en daar eindigen we altijd met een kookboek of een fles wijn. :joy:

1 like

Leest hij het blad Zeilen? Dat geef ik heel vaak aan m’n vader.

2 likes

Ja heeft ‘ie! Ik ga volgende week gewoon even door de stad struinen in de hoop dat er iets magisch gebeurd :eyes:

2 likes