Cadeau inspiratie topic

Dit zijn mijn favo’s:

image

BCAA’s van Womens Best in de ice tea peach smaak
Cookie flavour drops van xxl nutrition (stop ik in al mijn baksels/havermout/koffie)
Eiwitrepen van Barebells

Gymshark sportkleding is ook altijd een succes of zoals hierboven werd gezegd een handige waterfles!

2 likes

Ow top zeg. Misschien kan ik dan een pakketje samenstellen. Thanks!

4 likes

Wat zijn nou de hits voor bij het Sinterklaasdobbelspel?

1 like

Ik heb het nooit gespeeld, maar je moet ook grappige cadeaus die niemand wil hebben meenemen toch? Volgens mij zei @Shadina een keer dat zij daarvoor van die grote oma onderbroeken van de zeeman had gekocht. Dat vond ik een leuk idee

3 likes

Kan me niet herinneren dat ik die ooit heb gekocht, maar misschien wel ooit genoemd als optie. :joy:

@Bird ik zorg er wel altijd voor dat er naast de leuke cadeaus ook een paar grappige of niet leuke bij zitten die niemand wil, dat maakt het spel net wat spannender. Een oma onderbroek zou daarvoor een optie kunnen zijn, maar ook iets afgrijselijk lelijks van de xenos (eetbaar ondergoed?) of bijv smac. Kraslot is vaak populair, of bv luxe bonbons, mooie mokken.

4 likes

Sudoku wcpapier
Geen idee waarom mijn vriendengroep dat leuk vindt

4 likes

Wat is het budget en de doelgroep?

Met collega’s/mede studenten was een klein flesje drank heel populair. Met familie een spel of wat te eten (grote reep chocolade ofzo) en een keer een messenset vd action ofzo.

Geurkaars, kerstsokken, spelletje, leuke hanger voor de kerstboom (of juist een hele lelijke)

3 likes

Ik wil wat voor mijn ouders regelen die twee weken lang in ons huis mee hebben lopen klussen. Een bon voor uit eten of een nachtje weg vind ik wat afgezaagd (hebben ze al vaker gekregen). Heeft iemand nog leuke ideeën?

1 like

Misschien juist iets leuks voor hun eigen woning? Zeker nadat ze ook bij jou hebben lopen klussen.

1 like

Misschien een mooie houten plateau met allemaal luxe borrel dingen erop, lekkere luxe kaasjes (vacuüm verpakt) en nootjes etc?
Zou ik heel blij mee zijn :sweat_smile:

3 likes

Wat zouden jullie geven aan iemand (vrouw) die je eens wil verwennen? Wel materialistische dingen, bon voor een etentje/spa/film zijn helaas geen optie.

Pathé bon met dekentje en lekkere snacks?

Edit:pathé thuis bedoelde ik

Iets van de Lush/bodyshop (verzorging) met chocolaatjes of thee van een speciaalzaak?

Een relatief duur/luxe verzorgingsproduct of makeup waarvan je weet dat ze het fijn vindt, maar dat ze zelf niet snel zal kopen voor zichzelf. Dan moet je natuurlijk wel weten dat ze dat heeft.
Op dit specifieke moment is een adventkalender ook leuk om te geven.

1 like

Hebben jullie ideeën voor een leuk cadeau voor een koppel die onlangs zijn verloofd?

1 like

Ik zoek een klein cadeautje als bedankje dat onze buurvrouw de katten een keer eten heeft gegeven. De vorige keer toen wij een weekje op vakantie waren had ik een borrelpakket gegeven. Dat vind ik nu wel overdreven, omdat het maar om 1 avond ging.

1 like

Een fles wijn? Lekkere koekjes? Als ze zelf huisdieren heeft, iets lekkers voor de dieren?

2 likes

Een sterrenkaart van het moment/de plek waar zij verloofd zijn? Daar kun je best leuke prints van kopen voor weinig, of ook sieraden. Anders een bon voor een activiteit die ze samen kunnen doen, kaartjes voor een concert, een tegoedbon voor de bios, een restaurant of juist thuisbezorgd, een mooie plant, matchende sloffen…

3 likes

Oh leuke ideeën, hier kan ik wel wat mee. Thanks! :grin:

1 like

Ik zoek een cadeau voor iemand die er tijdens mijn zwangerschap en nu erg voor me geweest is. Het liefste ook iets persoonlijks of gepersonaliseerd ofzo. Zelf is ze nu ook weer in verwachting. Heb geen idee😅