Cadeau inspiratie topic

Gucci guilty vind ik ook heel lekker!!

1 like

Hugo Boss Bottled zag ik altijd over de toonbanken vliegen

3 likes

Chanel Bleu en Chanel Allure sport :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

2 likes

Davidof Coolwater kreeg ik getipt toen ik hetzelfde vroeg ooit, hij heeft nooit meer een andere gehaald.

1 like

Ik zou vooral iets doen wat je zelf ook heel lekker vind!

2 likes

Ik zou de Homme lijn van YSL even gaan ruiken!

4 likes

Hypnose van YSL

Al vind ik die vooral zelf erg lekker, weet niet of alle mannen dat ook vinden

1 like

Ja deze wilde ik ook reageren inderdaad!

Mijn vriend heeft laatst Gucci Guilty gekocht en ik begreep van de verkoper dat dat een hele populaire geur is. Haar zoon had hem ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb volgende week een verjaardag van iemand die ik nog niet zo lang ken. Weet echt niet wat ik voor haar kan kopen. Ze is duurzaam ingesteld en houdt van kabouters. Wilde eigenlijk een print van haar favoriete tekenaar kopen, maar toen bedacht ik me dat ze haar huis niet echt decoreert (ze wilt wachten tot ze iets gekocht heeft en dat gaat nog wel even duren).

Wil niet iets kopen waar ze niets aan heeft, maar ik weet even niet wat ik dan wel kan geven.

1 like

Een print is wel een heel leuk cadeau, zeker als het haar favoriete tekenaar is! Ik had zelf rondom de verhuizing ook niks nieuws gekocht omdat A. Het geld ergens anders heen ging en B. Ik geen zin had om nog iets te doen aan mijn toenmalige huis, maar dan is misschien juist iets krijgen heel leuk? Juist een print kan je ook goed meenemen!

Anders een plantje, bon voor Dille&Kamille of plantenbon, of een pakketje met duurzame spulletjes erin die je niet per see neer hoeft te zetten maar opgaan (chocolade, lekkere thee, zeepblokje etc)

6 likes

Dit vind ik een heel leuk idee! En inderdaad, zoiets is juist makkelijk mee te verhuizen in de (verre) toekomst.

1 like

We zijn last minute uitgenodigd voor een feestje en ik ben benieuwd of jullie cadeautips hebben voor een vrouw van 30. Ik woon in een dorp en kan alleen naar de Jumbo straks. Ik vind douchegel saai maar een bloemetje is ook niet origineel? Hebben jullie tips voor een cadeaupakket uit de supermarkt?

Kaasjes? Er staan vaak ook wel van die kleine potjes kweeperen of vijgenjam, wat nootjes erbij

Een plantje? Ik vind dat ze bv bij de AH altijd wel leuke planten hebben. Weet niet of dat bij de Jumbo ook zo is? Of een luxe fles wijn/cava/ander drankje. Luxe chocoladereep?

Een snack pakketje voor een filmavond thuis? Drankje, popcorn, m&m’s etc. Als het houdbare dingen zijn is het denk ik extra handig

2 likes

Tijdschrift met douchegel, reep chocolade of van die la place bonbons, lekkere koekjes, zak chips, geurkaas, fles wijn of bier voor een relax avondje.

Bij mijn Jumbo verkopen ze ook cadeaukaarten. Is misschien ook een optie?

En houdt ze van koken? Anders een recept opzoeken en daar alle houdbare ingrediënten voor kopen. Of wat luxere/bijzondere producten. Lekkere kruidenmixen, walnotenolie/sesamolie, basilicum azijn.

Of een bakpakket!

1 like

Dankjewel allemaal. Top inspiratie! :grinning:

Ik zoek een cadeautje voor mijn vader, dat ik kan opsturen naar het buitenland. Heb echt geen idee wat zijn hobby’s en voorkeuren zijn en hij leest ook niet echt. Heb al eens een koffiepakket gegeven en daar houdt mijn inspiratie dan ook op. Tips voor een algemeen, mannelijk en plat cadeau dat niet kan bederven?

Een mooi boek?

1 like