Cadeau inspiratie topic

Sokken?

1 like

Iets voor vissen?
Dartbord met pijltjes
Messenslijpset/mooie mes (zie knives and tools)
Iets van vroeger wat hij leuk vond. Lego/modelauto’s/vliegtuigjes
Verschillende soorten koffie
Online bier/wishky proeverij
Verschillende soorten kaas met een lekker fles port
Is waar hij woont een plek om te schieten? Bijv. Kleiduiven of gewoon met een pistool/geweer. Of misschien zelfs boogschieten? Dan paar lessen daarvan bestellen
Puzzelboeken (er werd hier eens iets aangeraden icm bosatlas)/legpuzzel/zo’n eenpersoons spel
Iets voor tuinieren
Mist die misschien eten uit Nederland?
Toffe film op dvd of een mooie lp/cd
Iets uit zijn geboortejaar

1 like

Ik ga volgende week op kraambezoek en heb al wat voor het kind maar wil moeder/ ouders ook wat geven… Iemand een leuk idee? :slight_smile:

Een tegoedbon voor thuisbezorgd.nl

3 likes

Ontbijtpakketje met afbakbroodjes, beleg, rol croissantsdeeg en sapjes

2 likes

Ik heb laatst ingrediënten voor een borrelplank meegenomen die ook als avondeten te eten was

2 likes

Mijn vader is bijna jarig en gaat dit jaar met pensioen en hij loopt altijd in dezelfde kleding (grijs vest, blouse en altijd dezelfde spijkerbroek). Hij heeft geen chillkleding. Nu hadden mn zussen en ik bedacht om hem een soort huispak te geven, liefst wat ie ook buiten de deur aan kan (naar de supermarkt ofzo).

Nu zitten we aan dit te denken:
https://www.zalando.nl/burton-menswear-london-tee-and-jogger-pyjama-navy-m0882m006-k11.html

Wil liever iets wat iets netter is maar ga nog even verder zoeken. Als iemand ideeën heeft hoor ik het graag en wellicht is het inspiratie voor anderen.

1 like

Heb zo geen tips maar wilde even laten weten dat ik het echt een heel erg leuk cadeau/idee vindt! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Ja vonden wij ook maar ik weet nog niet wat hij ervan vindt :crazy_face:

1 like

Wij zijn binnenkort 2 jaar getrouwd. Iemand een top idee om aan m’n man te geven?
We zijn al 15 jaar samen, dus de meeste gangbare zaken hebben we elkaar al gegeven.

Een 2-jarig huwelijk is een papieren huwelijk. Dus zat zelf een beetje in die richting te denken. Maar wat geef je van papier :woman_shrugging:t4:?

een hoedje

sorry flauw

28 likes

Een poster met coördinaten die iets betekenen, of een andere mooie poster

En ik heb laatst (wel voor een kind) een soort kartonnen “hoofd” van een hert gekocht, voor aan de muur!

3 likes

Ja zoiets is leuk! Je hebt van Mr StarSky toffe posters dat je de stand van de sterrenhemel op een bepaalde datum/tijd kan laten drukken. Dus dan jullie trouwdatum en tijd? Vind dat zelf heeeeel mooi :smiling_face_with_three_hearts: @fullmoon

2 likes

Ik heb iemand anders een tekening (laten maken, ben zelf niet zo creatief) van hun trouwfoto gegeven voor hun 2 jarige huwelijk. Vonden ze ook een heel leuk cadeau!

5 likes

@chasingrainbows @iloveblush
Dat is zeker leuk, die hebben we al van de avond van onze trouwdag! Maar misschien een goede tip voor andere meelezers!

@Feather
Goed idee! Weet je nog waar je dat hebt laten doen?

Via Etsy of Insta kun je dat soort artiesten vaak vinden!

1 like

Ik volgde ooit iemand idd op insta. Heel lang gevolgd, voor ‘t geval dat.
Nu verwijderd tijdje terug en ik weet de naam natuurlijk niet meer. Dus… ff nieuwe zoektocht starten maar!

Mijn ouders zijn dit weekend 35 jaar getrouwd en ik wil (natuurlijk) graag wat leuks geven. M’n vader kampt met gezondsheidsproblemen dus - een avondje uiteten of ver van huis is daardoor niet mogelijk. Ook alcohol (goede fles wijn o.i.d.) behoort niet tot de opties.

Hebben jullie een idee? Ben echt ontzettend inspiratieloos.

Ik heb voor mijn ouders (soortgelijke situatie als bij jou) bij hun jubileum een schilderij laten maken (nageschilderd van twee foto’s die hen dierbaar zijn, schilder heeft die samengevoegd). Ik heb ook geprobeerd foto’s op te vragen bij mensen en werkgevers die ze ten tijden van hun ontmoeten/huwelijk kenden, maar dat is niks geworden. Mijn zus heeft een uitgebreide bunch bij hen thuis laten bezorgen zodat ze de deur niet uit hoefden. Zoiets kan qua diner eventueel ook natuurlijk. Oja, ze hebben nog een mand met houdbare rozen gekregen.

1 like

Ontbijt laten bezorgen misschien? Kunnen ze lekker een ochtendje uitslapen en luxe ontbijten (op bed).

1 like