Die mok is leuk! En dan misschien met een klein theedoosje waar ze dan haar eigen smaken in kan doen (als ze thee drinkt)
Ja tuurlijk! Het is een administratieve functie dus redelijk algemeen. Sector vind ik een beetje té om hier te delen.
Verder houdt ze dus wel heel erg van koken en bakken en is ze georganiseerd en creatief, bijvoorbeeld met handlettering.
@Marquez Oja leuk en ze is echt een theeleut inderdaad dus daar kan ik wel wat mee. Fotolijstje vind ik ook leuk @Chesirecat
Een leuk notitieboekje!
Mijn stiefvader is binnenkort jarig en hij heeft het er vaker over dat hij heel graag een keer wil gaan skydiven. Ik wilde hem dat cadeau doen omdat hij zoveel voor mij heeft gedaan, maar ik kwam er achter dat je daarvoor in een bepaalde gewichtsklasse moet zitten. Ik denk zelf dat hij te zwaar is, maar dat weet ik niet zeker. Hij is wel fanatiek bezig met afvallen, maar ik heb werkelijk geen idee wat zijn streefgewicht is oid, ik vind dat ook wel wat privé om te vragen. Ik twijfel nu echt over wat ik moet doen, want ik vind het wel een super leuk cadeau en ik weet dat het iets is wat hij heel graag wilt. Aan de andere kant is het geen goedkoop cadeau en misschien zonde/ sneu als hij het niet kan gebruiken.
Mijn stiefvader een skydive sessie cadeau doen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb ooit het boek de Verwarde Cavia gekregen na afscheid bij stage en vond dat een goed cadeau (zeker na een paar maanden kantoorbaan haha). Een whiteboard notitieboek is ook super handig.
Als hij zo bezig is met afvallen weet jouw ouder misschien het gewicht wel?
Ik zou dat inderdaad wel eerst willen weten voor ik het geef.
Je kan ook zelf een soort tegoedbon maken voor een skydive, dan kunnen jullie alsnog later gaan als hij nu misschien te zwaar is. Of toch iets anders gaan doen als blijkt dat het onhaalbaar is oid, dan ben je geen geld kwijt.
Ik zou het alleen cadeau doen als je zeker weet dat het nu al mogelijk is.
Lijkt me heel dubbel cadeau als je er nog 10 kilo voor moet afvallen. Afvallen doe je voor jezelf en je gezondheid. Niet voor praktische redenen. Dat kan extra druk opleggen, denk ik dan.
Kan je het niet gewoon aan je moeder (vader) vragen of hij onder de max zit?
Misschien een dinerbon? Of de cocktailvariant ofzo om wat origineler te zijn.
Een boompje voor in de tuin als ze die hebben
Een rozenstruikje of fruitboom vind ik zelf altijd een leuk cadeau voor dit soort dingen!
Fles wijn die ze bij 1 jarig jubilieum open kunnen trekken?
Een lekker pakket van een kookwinkel? Voor de borrel of voor het koken.
Misschien een (wellness) overnachting of een bon voor een weekendje weg?
Vraagje:
Als je gin cadeau zou geven, welke zou je dan kiezen? Ik zie door de bomen het bos niet meer en heb er te weinig verstand van welke lekker is.
Ik zou denk ik Hendricks geven omdat ik die fles leuk vind haha is ook wel lekker maar smaakt heel licht vind ik.
Ik heb er echt geen verstand van trouwens, maar ik vind Tanqueray altijd wel lekker.
Op de meeste plekken kun je tegenwoordig ook lokaal gemaakte gin kopen, als je wilt dat het meer is dan een ‘gewone’ fles uit de slijter? Dat is ook altijd leuk als cadeau.
Hendricks of Bobby, mocht je toevallig Malfy zien zou ik die doen. Iedereen die die proeft vindt hem lekker.
Gin Mare is trouwens ook een goede, heel lekker met wat basilicum
Ik vind Whitley Neill Rhubarb gin ook heel lekker, maar daar zit dus wel een smaakje aan. Weet niet of je dat zoekt
M’n ouders heb ik laatst een fles Gin Mare gegeven. Daarna geproefd en deze was echt mega lekker!
Weet iemand of er een parfum is die de meeste mannen wel lekker vinden? M’n vriend is bijna jarig en ik heb al wel een cadeautje (een doosje met soort van Happy Socks van Harry Potter want dat vind hij heel leuk). Maar ik wil ook nog iets van parfum erbij kopen. Heb alleen geen idee wat hij ongeveer lekker vind.
Dior sauvage? Is/was volgens mij wel populair onder mannen.