Ik heb voor mijn verjaardag een trui met een soort fine line print van een foto van mij met mijn kat gehad. Had ze via iemand die ze kende geregeld en meteen ook 1 laten maken voor mijn vriend. Erop geborduurd dus gaat ook lang mee.
Bloemetje met kaartje? Simpel maar altijd leuk om te krijgen
Luxere geurkaars of -stokjes? Bonbons van een chocolaterie? Leuke fles wijn?
Als iemand nog een leuk cadeau zoekt voor iemand die van speciaal bier houd.
Mijn vriend word bijna 30 en ik ga hem een overnachting in de brouwerij van Het anker geven in Mechelen. Daarnaast ook een rondleiding door de brouwerij zelf met een bierproeverij en een diner met bijpassende bieren.
Er is daar nog van alles te doen zoals wandel en fiets routes en normaal is er ook een stokerij maar die is nu gesloten ivm werkzaamheden.
Het anker is onder ander de brouwerij van gouden carolus en maneblusser. Dus ik geef hem een gouden carolus glas met zijn naam er in gegraveerd, zelf gemaakte cadeau bon (met al bet bovenstaande er op) en een gouden carolus whiskey proef pakket.
Je kunt het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk met alle opties die er zijn qua prijzen. Maar ik vond dit wel een heel leuk cadeau. Vooral omdat je dus echt in de brouwerij slaapt.
Wat een leuke cadeautips deel je hier altijd! Ga dit onthouden, vet goed idee.
Oh heel leuk!! Deze ga ik opslaan haha
Ik wil mijn vriend een cadeau geven, zijn morgen 3 jaar samen en hebben net een kindje van 4 weken oud en een huis wat net opgeleverd is, waar ontzettend veel aan moet gebeuren.
Sieraden heeft hij genoeg en een geurtje vind ik ook zo afgezaagd.
Voor een vriendin had ik een chill pakketje gemaakt maar dan dit keer met een ‘avond’ thema ipv maskertjes en tijdschriften enzo.
Dus fles wijn, popcorn, reep chocolade en een boek en een film. Ik had de verfilming van het boek erbij gedaan. Werd heel leuk ontvangen, dus wellicht een idee.
Kookworkshop? Nummerbordje (incl namen eventueel) voor jullie nieuwe huis? Je kunt ook zo’n poster laten drukken met daarop de stand van de sterren + gps locatie en tijd van bijvoorbeeld jullie nieuwe huis, dag van ontmoeting, geboorte etc.
- Kleiduiven schieten.
- Dansworkshop voor jullie samen, meteen een paar leuke datenights.
- Circuit racen
- Dagje spa of een massage (als dat wat voor hem is natuurlijk)
- Airsoft
- Paintball
- Karten
- Mooie leren tas/portemonnee/schoenen oid
- Luxe scheermes (of zo’n ouderwetse met een boekje hoe dat werkt)
- Messen voor in de keuken plus slijper
- Een duur gereedschap bijv. Ietswat hij niet snel zou kopen maar wel graag wel
Ik zoek een leuk, klein kadootje voor mijn team dat ik kan opsturen met de post, om ze een oppepper/“ga zo door!”/compliment te geven in een drukke periode. Ik heb voor iedereen al deze kaart. Wat zouden jullie leuk vinden om te krijgen?
Omdat raketjes wat lastiger te versturen zijn met de post; een zak met van die diepvries ijslollies? Die je bij het limonadeschap in dr supermarkt kunt vinden?
Een tegoedbon voor een ijssalon in de buurt!
De cheat day box is leuk om te krijgen en zou je misschien zelf ook kunnen maken? Of bijvoorbeeld een paar repen tony’s chocolade.
Dank voor alle tips! Hier kan ik zeker wat mee.
Edit: @Denver ik ga jouw suggestie uitvoeren! Er zit een heel fijne ijssalon in de buurt van het werk, die hebben kadobonnen. Zo wordt het echt een leuk klein kadootje!
Mijn zus heeft haar opleiding afgerond en start deze week met een nieuwe baan. Haar eerste kantoorbaan, ze heeft zich namelijk wegens omstandigheden laten omscholen. Ik wil graag iets van een cadeaupakketje maken, maar ik ben inspiratieloos met wat ik erin kan doen ze is zelf altijd supergoed en creatief met cadeautjes dus ik voel druk om dat voor haar ook een keer te doen haha. Heeft iemand misschien nog leuke ideeën buiten de standaard wijn/chocola/andere etenswaren?
Misschien kan je iets vertellen wat betreft hobbies/budget/soort baan als in sector?
Misschien is een boek van haar leuk om in het pakket te stoppen?
- een luxe mooie pen
- een fijne mok
- een fotolijstje voor op haar bureau