Cadeau inspiratie topic

Wat geven jullie als cadeau aan een bruidspaar? Ik ga mee als +1 en ik ken het bruidspaar niet super goed. Sowieso ken ik weinig mensen die op de bruiloft komen, dus ik kan niet meedoen met andere cadeaus. Alcohol is geen optie. Geld kan natuurlijk altijd (maar aan wat voor soort bedragen moet ik dan denken?). Voor degenen die getrouwd zijn: wat voor soort cadeaus vonden jullie leuk om te ontvangen?

Als je als +1 gaat zou ik gewoon bijleggen bij het cadeau wat de persoon die je gevraagd heeft gaat geven.

7 likes

De persoon die mij heeft gevraagd staat heel dicht bij de bruid, en geeft dus een vrij persoonlijk cadeau. Ik kan daar helaas niet aan meedoen.

Dan zou ik het lekker laten. Het is dan meer aan die persoon om een mooi cadeau te geven, denk ik, en dat gebeurt zo te horen gelukkig ook. :hugs:

3 likes

Ik wil aan de zoon van een vriendin van mijn moeder een cadeautje geven. Hij gaat eind aug trouwen, in Houston en mijn moeder gaat ook naar de bruiloft. Wil een geldbedrag meegeven (ken hem nog van vroeger) maar daarnaast ook een kleinigheidje, waar ik het geld in kan doen evt of als klein gebaar

Ken het echtpaar niet echt dus iets neutraals. En wat ook makkelijk/compact te vervoeren is etc Iemand ideeen?

Zoiets? Makkelijk te vervoeren en het geld kan erin. Volgens mij is het naast spaarpot ook een fotolijst.

2 likes

Maar je hoeft niet per persoon een cadeau te geven toch? Het is volgens mij juist gebruikelijker om per koppel/gezin 1 cadeau te geven.

2 likes

Ik heb dit jaar ook een bruiloft (oom) en heb dus geen idee hoe dat werkt met cadeaus. Ben ook maar student, dus was niet van plan ziek veel geld te geven. Maar ik woon wel op mezelf. Doe ik dan met mijn ouders mee? Wordt er verwacht dat ik zelf mijn halve spaarrekening ophoest?

1 like

Ja goed idee! Tnx!

Toen de tante van mijn man een paar jaar geleden trouwde hebben zijn ouders namens hun gezin + aanhang een cadeau gegeven inderdaad.

2 likes

@Baron heb je ook een partner? Zo nee, dan zou ik gewoon met je ouders samen wat geven. Kijk wat je wil/kan geven

1 like

@Scorpiovibes misschien iets gerelateerd aan Houston?

2 likes

Ik moet nog een dag wachten om een cadeau te geven. Maar ik ben net die octo meme. Dus ik drop t maar hier.
Een vriendin houd heel erg van knutselen/kaarten maken. Dus ik heb allemaal zooi daarvoor gekocht. En ik heb een stempel laten maken met haar naam en mail erachter.

9 likes

Ik ben dus ook zo. Had een cadeau voor mijn vriend en en moest het ook kwijt :joy:

Een kaart maken met een wandeling in haar omgeving en dan cadeaubonnen geven voor een restaurantje tijdens de wandeling?

3 likes

Een vogelhuisje? Pasta Carbonara, Amatriciana, Pesto, Truffel - Complete Box | CASABASE een pastabox.

Mijn beste vriendin is eind juli jarig en ik wil haar graag een leuk cadeau geven. We zijn afgelopen jaar nog meer naar elkaar toe gegroeid en heb echt sterk het gevoel dat deze hechte vriendschap voor altijd is. Afgelopen jaren ben ik een beetje ‘‘laks’’ geweest wat betreft een cadeau, dus nu wil ik echt met iets bijzonders komen. Maar juist door die druk kan ik gewoon niks bedenken?

Dus, help a girl out! Wat is jullie meest bijzondere/betekenisvolle cadeau wat jullie gegeven of gekregen hebben?

1 like

Misschien vind je hier ook ideeën:

2 likes

Een ring als dat haar ding is

Ik heb laatst voor m’n beste vriendin een boek gemaakt met daarin oa veel foto’s van ons door de jaren heen, printscreens van oude mails/whatsappgesprekken en zelfgemaakte puzzels. Ik weet niet of je zoiets ook leuk vindt/daar tijd voor hebt of dat je alleen iets wil kopen, het heeft me wel echt dagen werk gekost haha. Ze vond het wel heel leuk!

1 like