Iemand leuke vaderdag ideeën?
Haha wow ok je overdreef niet met 'best verwende kinderen"
Heeft er iemand misschien een goede tip voor eten laten thuisbezorgen ala https://www.thuisuiteten.nl/ ? Deze bieden helaas net niet aan wat ik zoek (en wat ze hebben is boven mijn budget). Mag voor lunch/borrel zijn of avondeten maar gewoon iets leuks en net wat bijzonderder dan thuisbezorgd is wat ik zoek
Ik heb mijn vriend verzilverde kwartjes gegeven met het geboorte jaar van hemzelf en zijn vader.
Zijn manchetknopen trouwens. Vriend draagt wel eens een pak en vond dit wel een leuk cadeau.
Hebben beide nog geen kids maar vind het ook wel iets voor vaderdag
Welke stad/omgeving? Vaak doen restaurants wel toffe dingen in hun eigen stad!
We zitten in het dorp van m’n ouders en daar is helaas vrij weinig te vinden(maar wel 3 burgerrestaurants!). Zit wel in de regio Amsterdam/Utrecht dus ga denk ik wel bij andere restaurants eens kijken wat er mogelijk is. Heb een auto dan dus dat scheelt weer Zag nu ook al bij een aantal restaurants staan dat ze door de versoepelingen niet meer aan afhalen/bezorgen doen.
Ah dat is lastig ja! Ik weet zo gauw even niks waarvan ik weet dat ze ook buiten de stad bezorgen maar misschien schiet me nog iets te binnen (:
Ik ga morgen met m’n vriend mee naar de verjaardag van z’n ouders. M’n vriend had al een cadeautje gekocht, maar ik wil eigenlijk ook nog iets kleins geven. Heeft iemand een idee wat?
Wilde eerst een bosje bloemen meenemen, maar is niet zo handig want dan zou ik dat vanmiddag al moeten halen en daarna meenemen naar het studentenhuis van m’n vriend waar ze geen vaasje hebben voor vannacht. En met pasen had ik al een doosje bonbons meegenomen. Vonden ze wel heel leuk, maar misschien een beetje gekkig om dat weer mee te nemen.
Een plantje? Dat houd je wat langer goed dan een bos bloemen en hebben ze langer plezier van
Is er een lokale bakkerij die streekkoekjes ofz verkoopt?
Oke dit is niet echt zwaar leed, maar mijn vriend is binnenkort jarig en weet helemaal niets voor z’n verjaardag. Hij koopt vaak zelf iets als hij het graag wil hebben en heb dit jaar zelf ook niet zoveel ideeën. Hij heeft geen hobby’s waar hij nog spullen voor nodig heeft en een nachtje weg oid hebben we elkaar al weleens cadeau gedaan. Even ter inspiratie: at geven jullie als verjaardagscadeau?
Dit jaar had ik niet zoveel inspiratie en zijn het nieuwe Nikes, T-shirts en een pizzasteen voor op de barbecue geworden. Maar vorig jaar heb ik een mooie print op Etsy gekocht (met wielrenners erop die een berg aan het beklimmen waren die hij ooit met een vriend heeft beklommen op vakantie), een speaker voor in de tuin en een boek over zijn favoriete wielrenner.
Ik geef meestal iets van een activiteit cadeau, omdat mijn man meestal ook al zelf spullen koopt die hij wil hebben. Soms kan ik hem tegen houden maar meestal lukt dat niet. En dan heeft hij zelf geen verlanglijstje meer…
In de afgelopen jaren heb ik cadeau gedaan; Theater/cabaret voorstelling, concert, weekend weg, Wellness dag, dat soort dingen.
Dit jaar heb ik geregeld dat we een dag een Volkswagen T2 (zo’n oud busje) huren om lekker mee rond te touren. Hij is volgende week jarig, ik hoop dat hij het leuk vindt
Dit jaar geef ik m’n vriend een kookworkshop cadeau, misschien zoiets een leuk idee? Ballonvaart lijkt me ook echt gaaf of misschien een surfles?
Een badjas, pizzasteen en donuts van Dunkin’ Donuts is het geworden dit jaar. Normaal geef ik wel wat leukers zoals karten, boomparcours, nachtje weg ofzo maar dit jaar had ik daar geen energie voor haha
Ik kan mijn man altijd blij maken met een hotelovernachting, ook al gaan we regelmatig. Wat ik in de afgelopen jaren heb gegeven: horloge (apple), secrid (portemonnee voor bankpasjes), Hugo Boss riem, rayban zonnebril, kleding en accessoires voor zijn (golf)sport, jbl box, gopro camera, badjas.
Ik geef ook vaak een activiteit of een cursus. Bijvoorbeeld een cursus lassen of smeden waar hij zelf een eigen mes gaat maken. Of een proefles voor een instrument wat hem leuk lijkt
Mijn vriend wordt volgende maand 30. Ik heb een soort adventkalender gemaakt met ‘30 gifts for 30’, zodat hij iedere dag een cadeautje mag openmaken.
Ik heb het opgedeeld in 3 categorieen; eten, verzorging en overig. Van wat duurdere/speciale dingen tot goedkope cadeautjes. Ik heb oa een duikles, abbo op een tijdschrift, zijn favo snoep, een sleutelhanger, parfum, bordspel, iets voor de bbq, zelf een cd gebrand voor in de auto met zijn favo muziek, aftershave. Het gaat dus alle kanten op. Ik heb al weeeken voorpret en ben heel benieuwd naar zijn reactie. 1 juli ga ik het eerste cadeautje geven met een zelfgemaakte afstreepkalender.
Echt een super leuk idee! Dat moet hij wel leuk vinden
Heeft iemand toevallig een leuk idee voor een cadeau voor een heel verwende 17-jarige jongen die zijn eindexamen heeft gehaald? Hij gaat niet op kamers.