Een tegoedbon voor evenementen/ festivals? Bijvoorbeeld die van festival cadeau. com
Je hebt er ook wel een voor concerten trouwens!
De oom van mijn man wordt het weekend 50 en ik heb geen idee wat we voor hem moeten kopen… hij gamet volgens mij (xbox), houdt ook wel van een biertje en bbqen. Maar dit is echt zo’n man die alles al heeft. En juist omdat hij 50 wordt (en we een hele goede band met hem hebben) wil ik even met iets leuks komen. Maar ik ben dus inspiratieloos.
Is een speciale biertjesbox een idee? Ik heb deze een tijdje terug cadeau gedaan en was een groot succes.
Leuke printjes en best aparte smaakjes.
Haha, ik was ooit op de verjaardag van een vader van een vriendin die ook 50 werd, en echt de hele cadeautafel stond vol met speciaalbierpakketen. Echt het standaardcadeau voor mannen van die leeftijd volgens mij
Hahaha oke nevermind dan heb ik niks gezegd.
Het is meestal wel een leuk cadeau hoor! Vind ik zelf ook, love bier, maar origineel vrees ik niet
Nou dan een zelf-bier-brouw-pakket
Heeft hij zelf ook een bbq? Je zou eventueel een pakket kunnen maken om zelf zalm te roken op de bbq. Dan heb je een houten rookplank, rookmot en een zalmzijde nodig, dit kun je bijvoorbeeld allemaal bij de Sligro krijgen (mocht je daar een pas van hebben). Daar kun je natuurlijk ook alsnog een lekker biertje bij geven.
Hahah ja ik weiger nog om dit te kopen
Ik had voor vaderdag een GIMBER Giftbox gekocht, echt een super leuk pakket al zeg ik het zelf. M’n vader was er ook blij mee, maar hij houdt dan ook heel erg van gember. En ook van drankjes enzo, je kunt ermee mixen. Er zitten ook mooie glazen bij. Misschien een tip voor mensen hier!
Haha, wel heel leuk hoor! Maar ik denk dat hij inderdaad veel bierdingen gaat krijgen
@George ja heeft hij! Hij heeft daar ook al heel veel spullen voor, maar ik kan bij zijn vrouw nog wel even checken of daar ook benodigdheden tussenzitten om te roken.
Ik heb met m’n zusje onze vader toen hij 50 werd een behandeling bij de barbier gegeven. Hij is echt zo’n man die gewoon even snel de tondeuse pakt en nu had hij daar een luxe behandeling met een biertje erbij. Daarna gingen we nog wat drinken in de stad. Is dat misschien een idee, een doe-cadeau? Happen & Trappen, WijnSpijs wandeling, barista-workshop. M’n vriend heb ik vorig jaar een Thaise massage gegeven, was ook een succes. Die is alleen geen 50 Maar ik denk dat dat voor iedereen wel fijn is. Oh of een upgrade van iets wat hij vaak gebruikt. Een fijn koksmes, luxe barbecuebenodigheden, dure koffie en een melkopschuimer, ik noem maar wat.
M’n vader kreeg een luchtballonvaart toen hij 50 was, dat was best een succes (en dan zo’n heliumballon in een doos bij het geven)
Mijn vriend is bijna jarig en vind het vooral lastig om een budget te zetten? Het is de eerste verjaardag dus heb geen referentie. Mijn ex had geen geld dus dat was anders
Hoeveel zouden jullie ‘normaal’ vinden? We zijn al een paar maand aan het daten en denk sinds een dikke maand wel officieel nu
Ik denk dat ik hem iets hike / kampeer gerelateerd koop, want dat is iets wat beide graag doen, ook samen, en zijn materiaal heeft wel even een update nodig. Maar daarin kan ik heel cheap of net extreem duur gaan. Plus twijfel of iets als een waterfilter niet mega onromantisch is haha. Ik hoop niet als het met de boodschap is dat ik nog veel met m wil gaan trekken?
Trouwens iets anders, ik geef mijn moeder altijd bloemen voor moederdag, en dit jaar dacht ik ineens… Waarom eigenlijk niet ook voor vaderdag?? En hij was zo blij met z’n bloemen, had ik echt niet verwacht! Dus een tipje, misschien vinden jullie vaders het eigenlijk ook wel eens fijn om bloemen te krijgen voor vaderdag volgend jaar.
Ahh wat leuk dat het officieel is! Ja zo lastig als jij het eerste cadeau moet geven! Ik zou zeggen, ergens tussen de 40 en 80 euro ofzo? Maar dat ligt ook een beetje aan je eigen budget natuurlijk. En ik zou eigenlijk veel liever een praktisch cadeau krijgen dan iets wat misschien als romantischer gezien wordt. En ik vind een waterfilter eigenlijk best een leuk cadeau, het gaat je veel plezier opleveren, en je gebruikt het ook met vakanties. Dus niet een aanschaf die hij sowieso gedaan zou hebben.
Ik denk dat wat iemand normaal vind heel erg hangt aan jouw referentiekader en dat het vooral gaat om waar jij je goed bij voelt om aan uit te geven en denk ook aan de leeftijd.
Mijn vriend en ik zijn ook pas net samen maar hij behaald in november een kroonjaar en ben allemaal cadeautjes aan het verzamelen. Als ik kijk naar wat ik al gekocht heb en wat ik nog in gedachten heb denk ik dat ik tussen de 750-850 euro uitkom. Ik vind het het waard, kan het missen en gun het hem.
Ik heb ook exen gehad waar ik een 10tje eigenlijk al te veel vond om uit te geven voor een verjaardag- dat lag dan echt aan de financiele situatie waar ik zelf in verkeerde en de status van de relatie op dat moment.
ik geef meestal cadeau rond de 70 euro, hij mij ongeveer het dubbele… maarja hij heeft meer geld en ik maak tenminste een lijstje.
Wat een leuk idee! Schrijf ik op voor de verjaardag van mijn vriend.
Wat is een kroonjaar? Ronde leeftijden als 30, 40, 50? Of ook leeftijden als 18, 21?
En wat voor cadeautjes zitten ertussen?
@visual Mijn eerste cadeau was een overnachting in een Sterrenkubus + de boodschappen om daar te kunnen eten. Daar heb ik voor gekozen omdat het dan een cadeau was waar we samen wat aan hadden, niks materialistisch of zo. Je hebt dan wel vervoer nodig om er te komen. Je kan natuurlijk ook een ander soort overnachting boeken zoals een hotel, zodat je kan treinen, maar zo te horen past dat minder bij jullie!
Voor mij is het een rond jaar inderdaad! Het is echt van alles. Een sleutelhanger, boek, nieuwe schoenen, nieuw pak. Van alles wat
Misschien een rondleiding + proeverij in een bierbrouwerij? Ik weet niet of Enschede te ver is maar daar staat de Grolsch fabriek en daar kun je cadeaubonnen voor kopen.