Cadeau inspiratie topic

Ik vind het altijd leuk om een goede zonnebrand te kopen (voor het gezicht bijv.) van een duurder merk wat ze voor zichzelf niet zo gauw zou kopen. En dan nog en lippenbalsem met factor van bijv. Rituals.

@Chesirecat @Kraanvogel ik vind het beide heel leuk! Thanks!

2 likes

Heeft iemand een cadeauidee voor de verjaardag van mn moeder?
Ik vind het zo lastig, we gaan al een keer lunchen (voor moederdag).
Ze wordt in oktober oma van ons eerste kindje dus misschien daar iets leuks mee doen?

Vindt ze creatieve dingen leuk? Ik heb de mijne schilderen op nr cadeau gegeven als activiteit, zoiets kun je leuk samen doen thuis

Via Etsy kan je persoonlijke portretten laten maken misschien is zoiets leuk?

2 likes

@midheavenmoon @kleinmaargroot @Leverworst
Ze is zelf heel erg creatief, maar heeft de rust niet zo om zelf het schilderen weer op te pakken. (in verleden wel ooit gedaan) Hebben haar al eens een schilderworkshop cadeau gedaan bijvoorbeeld.
Ze haakt/breid en verder vind ze het volgens mij gewoon leuk om in en rond huis te rommelen en ze klust ook regelmatig.
Budget is ongeveer 40/50 euro.

1 like

He wat leuk! Ik ga eens kijken of ik dat kan vinden.

2 likes

Een Japanse ‘repair’ set waarmee je scherven met goud kan repareren?

4 likes

Is echt al jaren een favoriet hier als ik niet goed weet wat te geven. Heb voor mijn ouders eens hun trouwfoto naar nu laten vertalen en voor mijn ex een heel tof portret met de katten laten maken.

1 like

Iemand ideeën voor m’n nichtje (groep 5) wat de communie doet? Is wel een stoere meid, zit op voetbal, houdt van skaten en zwemmen, veel buiten. Budget 50-75 euro ofzo. Haar broer hebben we destijds goaltjes voor buiten gegeven. Vind het zooo lastig, want ze heeft geen wensen. :confounded:

2 likes

Dagje meenemen naar bv de Efteling/bioscoop en uit eten in een andere stad/naar een tof museum en er een dag van maken?

1 like

Ik kreeg voor mijn communie een paar grote dingen waar gasten voor hadden samengelegd (‘grote’ fiets bijvoorbeeld), misschien is dat een optie?

Hmja dat doen we dus elk jaar al een dagje voor hun verjaardagen, dus vind het niet zo leuk om weer met een symbolisch cadeau aan te komen.

@shortandsmiling
Ik hoopte op zoiets, haha, maar heb contact met m’n schoonzus en zo’n plan is er dus niet. En eerlijk gezegd zijn het ook best verwende kinderen die alles al hebben, haha.

Zit nu te denken aan leuke armbandjes ofzo, niet te truttig, ga eens kijken of ik iets kan vinden.

1 like

Een Ajax shirtje zodat ze in stijl naar voetbaltraining kan natuurlijk! :sunglasses:

1 like

Ze zijn voor PSV… :pleading_face:

3 likes

Ik kreeg een horloge, misschien vindt ze dat leuk? Als ze het niet al heeft.

2 likes

Dan lijkt een Ajax shirt me helemaal een uitstekend cadeau, heropvoeden dat kind :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Nee ik vind het horloge wat hierboven genoemd wordt een goed idee, volgens mij kreeg ik dat zelf ook met mijn communie. Of miss iets van lego ofzo? Vond ik zelf ook altijd leuk

2 likes

Misschien zo’n flikflak horloge met haar eigen naam erop?
https://www.swatch.com/flikflak/nl-nl/flikflak-personalization.html

3 likes

Misschien ben ik al veel te laat, maar bij ons op school zijn van die skate stepjes heel populair.

1 like

Het is vandaag! Ik heb uiteindelijk een setje leuke armbandjes uitgezocht en omdat ze een zwembad in de tuin hebben iets om te spelen in het zwembad (een opblaas volleybalnet, hoe cool, haha).

5 likes