Cadeau inspiratie topic

Hahahahahaha m’n moeder vermoord me. Ik stem voor trouwens.

Thanks allemaal!!

Er zijn al heel veel wandeltips gegeven, maar ik mis er nog eentje:
Screenshot_20210430-201417_bolcom
:crazy_face:

7 likes

:joy: je kan ook nog kiezen dan voor de concurrent

image

6 likes

Hahaha ik zat al te wachten op deze

1 like

:joy::joy::nauseated_face:

1 like

Nou, binnenkort moederdag. Iemand nog originele ideeën? Ook voor schoonmoeders :stuck_out_tongue:

Voor een bourgondische moeder / kaasliefhebster:

Van Laguiole hebben ze een hele mooie kaasplank met 8 verschillende kaasmessen erbij.
Mocht je het cadeau nog willen uitbreiden dan kan je er ook nog een bon bij doen van een plaatselijke kaaswinkel. Viel hier bij mijn bourgondische vriend erg in de smaak dus vast ook bij moeders :joy:

3 likes

Niet echt origineel, maar ik heb een pioenrozen plant gekocht en ik ga haar favoriete taart voor haar bakken. Ik heb ook wel bonnen gegeven voor een gezichtsbehandeling, pedicure, massage etc. Of misschien ergens gaan lunchen/high wine/high tea. Of geef haar een bon voor een hotelovernachting zodat ze er lekker tussenuit kan.

Hoe zouden jullie een formule 1 kaartje origineel inpakken?

Voor nu zou ik het gewoon tussen een leuke kaart doen, maar dat is ook weer zo basic

Zo’n autootje erbij? :racing_car:
https://www.bol.com/nl/p/red-bull-racing-tag-heuer-rb13-die-cast-auto-1-43/9200000104154227?referrer=socialshare_pdp_androidapp

1 like

Wat een leuke ideeën deze 2 :blush:
Ik ga er denk ik een soort goodiebag van maken die dan opbouwt naar het cadeau zelf

2 likes

En Red Bull erbij . Dat is toch ook van formule 1?
Allemaal hints zoals autodrop idd, zakje zand (van Zandvoort), blikje redbull en dan kijken of het vanzelf al geraden wordt haha

8 likes

Het is voor het circuit in Spa dus misschien is een flesje Spa ook grappig :blush:

6 likes

https://m.nl.aliexpress.com/item/1005001880800690.html?srcSns=sns_More&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=20164857675&aff_fcid=8ad252743d5b4b608b01ed9e7c77d5d6-1619993941023-07571-_m0F0iP7&tt=MG&aff_fsk=_m0F0iP7&aff_platform=default&sk=_m0F0iP7&aff_trace_key=8ad252743d5b4b608b01ed9e7c77d5d6-1619993941023-07571-_m0F0iP7&shareId=20164857675&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=c3839d9a470a47bbb2a2381156b51f05

1 like

Mijn vader is dit weekend jarig en ik had eigenlijk mijn oog op dit boek laten vallen; Toeristische autoroutes Nederland, Anwb | 9789018047986 | Boek - bruna.nl

Hij heeft een oldtimer uit de jaren 50, dat is echt wel een beetje zijn vierde kindje en maakt daar 1 a 2 keer per jaar met zijn vriendin een langere roadtrip mee. Zoals met de boot naar Engeland en daar rondrijden. Omdat buitenland nu niet kan, leek een boek met mooie autoroutes in Nederland ons een geschikt cadeau, maar het boek waar ik mijn oog op heb laten vallen komt pas 15-6 uit. Voordeel; hij heeft het zeker nog niet. Ik zit er nu aan te denken om dan een bon te geven voor dat boek (wat dan op de dag dat het uitkomt bij hem wordt bezorgd) met een kleinigheidje erbij.

Maar ik krijg niet bedacht wat dan en kom niet veel verder dan een sleutelhanger. Paar jaar geleden heeft hij van ons al handschoenen en zo’n petje gekregen (het is een cabrio) en van zijn broer ook al een keer een set met schoonmaak/onderhoudsdingen voor zn auto dus dat soort dingen vallen af. Picknickmand voor erin heb ik ook aan zitten denken, maar die hebben ze volgens mij al. Dus heeft er iemand leuke ideeën?

1 like

Misschien een schaalmodel van zijn auto, van bijv Welly?

In 1 week is het moederdag, mn moeders verjaardag en de trouwdag van mijn ouders… :weary:. Help?

1 like

Oke misschien vind je dit helemaal verschrikkelijk. Ik heb mijn ouders een paar jaar geleden een hoefijzer van deze site gegeven voor hun trouwdag. Je kunt het laten graveren en er zit een certificaat bij voor garantie dat je binnen een jaar geluk hebt. Lekker cheesy maar ze vonden het geweldig.

https://goodluckhorseshoes.nl/#:~:text=Geluksgarantie,een%20levenslange%20geluksgarantie%20te%20geven.

3 likes

Sleutelhanger is toch leuk, fotootje van K en R erop/erin doen! Die fotosleutelhanger van Hema blijft heel mooi, YourSurprise wat minder.

Of anders evt een thermoskan ofzo met wat lekkers dat ie onderweg ergens wat kan drinken?

1 like

Kun je misschien een route opzoeken en dan een bon geven voor een hotel langs de route? Dan kunnen ze lekker een weekendje weg met de auto.
Thanks voor de link van dat boek trouwens, mijn vader is ook zo’n oldtimergek en dit is een perfect vaderdagcadeau. Verder maak ik hem altijd blij met een tijdschrift (classic & sports cars), maar hij doet zelf ook het onderhoud aan de auto, dus hij heeft een werkplaatsboek, allerlei speciaal gereedschap, maar inderdaad ook een sleutelhanger van zijn merk. Daarnaast sport hij ook veel, dus sportshirtjes etc. doen het ook altijd goed.