Een spelletje!
Mag dit topic even geupdate? Mn vriend is over 3 weken jarig, we zijn nog maar net samen maar ik wil echt niet met een afgezaagd kado aankomen zoals parfum of een fles wijn ofzo.
Hij houdt van sporten (wielrennen, voetbal en hardlopen), wijntjes, lekker eten. Draagt naast een horloge geen sieraden. Vind het zoooo moeilijk. Wil niet over de top want net samen maar wil dus ook geen afgezaagd kado. Oh en een maand later gaan we samen op vakantie dus een nachtje weg is misschien ook wat overdreven
Wielrenshirt?
Zat ik ook aan te denken maar die jongen is zo zinnig qua kleuren en fit dus dat durf ik niet aan. Zat al te vissen naar een sporthorloge maar hij heeft een hartslagband, zo’n computertje voor op de fiets en gebruikt strava voor hardlopen, oftewel ook geen optie
Superfancy diner ergens zodra het kan?
Iets doen is altijd leuk vind ik, fancy diner inderdaad of lunch.
Mijn vriend is ook bijna jarig en denk erover om hem een pizzasteen voor de bbq te geven en/of een fles bijzondere whisky. Ben normaal van de doe-cadeaus maar werkt niet echt in Corona tijd.
Ik vind fancy diners heel leuk (op zn tijd) maar hij minder maarrr ik denk toch een luxe nachtje weg tussendoor nog even, aan zee (hopennnnn dat de terrassen dan open zijn!!!) en dan geef ik de bevestiging in dit boek. En dan hopen dat het mooi weer is zodat we kunnen surfen
Ik heb deze in de harloopversie, is ook een heel mooi boek!
Dank voor deze tip, perfect voor m’n schoonouders’ huwelijksjubileum!
Mijn vriend is over kleine drie maanden jarig dus ben ik alvast aan het nadenken wat ik ga geven en nu heb ik bedacht dat ik hem een doos ga geven met 32 kadootjes want hij wordt 32. Maar wat zijn nou leuke kleine dingen die ik er in kan doen? Mogen echt dingen zijn als een reep chocolade ofzo. Koop uiteraard ook wel paar duurdere cadeautjes maar daar heb ik al een idee voor.
Wat doe ik mezelf aan.
Thanks
Haha omg je bent geweldig. Dankjewel
Mijn vriend is ook bijna jarig en hij krijgt een pizzasteen en een badjas
weet iemand een leuk cadeau voor een man van in de 50 die met pensioen gaat, geen hobby’s heeft en al heel veel heeft? Hij is erg bang dat hij zich gaat vervelen, moet dan van zichzelf elke dag 1 uur wandelen en wil 10 kilo afvallen… Dit zijn dus zijn doelen voor na zijn pensioen hahahaha.
Misschien een stappenteller?
Een adoptie hond
Een wandel GPS waar hij ook mee kan geocachen?
Vogelkijkboekje? Thermoskan? Verrekijker?
wandelsokken
wandelboek
En daarop aansluitend is een stormparaplu misschien ook wel leuk! Meestal is jezelf motiveren nog wel te doen, maar als het dan regent…
Tijdschrift abonnement is misschien ook nog een optie. Of een puzzel van 1000 stukjes