Cadeau inspiratie topic

Ik heb dit jaar gekregen:

• iPad + applepencil
  • hoesje voor de iPad
  • Parfum
  • letterbord
  • krultang
  • sloffen
  • yankee candle, al lijkt mij dit zelf lastig cadeau te geven omdat het zo smaak gebonden is
  • bruisballen voor in mn zitbad
  • sokken

Gegeven:

• Xbox voor m’n vriend
  • uggs voor m’n moeder met het hele gezin
  • pet en sporttas
  • telefoonhoesje met koord
  • little Dutch speelgoed
  • LOL speelgoed
  • rituals

Ik vergeet echt de helft denk ik maar m’n hoofd is echt een zeef

3 likes

Ik kreeg dit jaar:

• Het spel ‘Patchwork’ en ‘Rummikub’
  • Papier voor aquarel en tekenen
  • Kleurpotloden van Faber-Castell
  • Een lightpad zodat je ook 's avonds kunt tekenen
  • De boeken ‘Hallo witte mensen’, ‘Onzichtbare vrouwen’ en ‘De reiziger, deel 1’ (Outlander-reeks)
  • Een boekje over het creëren van karakters voor een boek
  • Bathbombs
  • Geurkaasjes

Ik heb gegeven:

• Een egelhuisje
  • Een poster + lijst
  • Spellen voor de PS4 (Farming Simulator, hahahaha, en Far cry 3 ofzo??)
  • Nachtkastlampjes
  • Sokken
  • Boek over Australië
  • Tuinslang
  • Olieverf
  • Penselen
  • Rituals
2 likes

Ohhh welke? Misschien kan iemand (ik) hem overkopen? :laughing:

Jasmine sambac ofzoiets? 50 ml

Oh die ken ik nog niet helaas. Ben door vriendinnen beetje geobsedeerd met Jo Malone haha, zij hebben echt mega collecties en ik ben nog maar een beginner

ik had ook die white pear en fresia en de peoney ofzo…? maar die heb ik weggedaan via hier.
vind dat de geurtjes wel snel vervliegen voor hoe duur ze zijn eigenlijk. welke is jouw lievelings?

1 like

Ja die peony vind in heel lekker! En 1 met peer, ben ff de exacte naam kwijt

Je kunt ze ook stapelen oid om een 3e geur te creëren maar zo ver ben ikzelf nog niet gekomen

1 like

Ja die parfum vervliegt idd snel, echt zonde. Ben wel heel erg fan van de geurkaarsen, douchegel en badolie.

1 like

Iemand een origineel idee voor iemand die 65 jaar wordt? M’n schoonvader is bijna jarig en we willen wat origineels geven. Hij houdt van de motorsport (kijken), in- en rondom huis bezig zijn en kan eigenlijk moeilijk stilzitten. Een ontbijt aan de deur krijgt hij al…
:slight_smile:

Misschien een gaaf schilderij van een motorcoureur in actie?

1 like

Motor tijdschrift voor bij het ontbijt?
Zoiets om te knutselen:

Of is hij daar misschien te ongeduldig voor?
2 likes

Leuk idee! Thanks

Mijn vader is bijna jarig en ik ben echt Koos inspiratieloos. Ik denk dat het voor de zoveelste keer een bierpakket wordt, maar ik hoop dat iemand hier leukere ideeën heeft!

Houdt hij van wandelen? Anders kun je misschien samen zo’n horecawandeling doen.

1 like

Een tof kookboek met verhalen (bv over suriname en de Surinaamse keuken), een badjas, een pizzasteen voor in de oven om zelf houtovenpizza’s te maken, manchetknoopjes, een mooie sjaal, museum kaartjes (support de cultuur-sector, een krant/tijdschrift abonnement, een koksmes met snijplank, een bon van zijn favoriete restaurant, een goede fles rode wijn

1 like

@Chesirecat bedankt voor het meedenken allebei! Hij is heel erg bezig met tuinieren. Hij heeft een moestuintje maar hij wil nu ook een strook maken met bloemen. Ik heb een heel uitgebreid bloembollen pakket gekocht, en wat zaadjes voor bbq kruiden :grinning_face_with_smiling_eyes:
De kaasboer hier in de buurt heeft een leuke actie met een kaaspakket. Die heb ik mijn moeder getipt haha

3 likes

Oh wat superleuk! Gelijk een fijn voorjaarsgevoel zo met die bloembollen en bbq-kruiden. Zin innnn

1 like

Misschien een mooi sieraad? Een armbandje of ketting bijvoorbeeld?
En natuurlijk een verwen pakket/dag, maar dat heb je vast al gedaan!

Er voor haar zijn is het allerbelangrijkste natuurlijk. En volgens mij doe jij dat heel goed! Als ze terug denkt in de (verre) toekomst blijft het moeilijk, maar hopelijk denkt ze dan juist aan jullie vriendschap en jou steun

Ik heb Corona waardoor m’n vriend nu ook in quarantaine en isolatie moet, maar zonder te zeuren doet hij alles voor mij en is hij echt mijn steun en toeverlaat. Ik wil hem graag een cadeautje geven uit waardering (en gewoon omdat hij de beste man ooit is) waar hij misschien ook iets aan heeft tijdens deze quarantaine periode… iemand een leuk idee?

Misschien iets voor een (nieuwe) coronahobby? Bijv een platenspeler, kookboek of spelletje? Of een leuke chill outfit voor in huis. Ik ben zelf trouwens ook erg content met mijn massagekussen van 35 euro via bol! Weet niet wat he budget is maar daar heb je zelf ook iets aan haha

1 like