Cadeau inspiratie topic

Swirl kaarsen, rose limonade en een tijdschrift? Ik zou daar echt heel blij mee zijn haha.

4 likes

Er is echt niks dat mij blijer maakt dan meuk voor in bad! Al zou ik een lekkere frisdrank zoals die rose lemonade ook niet verkeerd vinden!

4 likes

Die swirl kaarsen heeft Sostrene Grene ook voor minder :hugs:

Thanks voor de tip! Ik vind ze ook zo leuk

Het cadeau is goed gekeurd :joy::+1:t3:

13 likes

Is het leuk om hier de leukste cadeautjes te zetten die je zelf hebt gekregen? Kan ook inspiratie zijn voor anderen :grin:

Ik kreeg dit jaar met kerst o.a. een aromadiffuser, een wake up light en een verzwaringsdeken. Alledrie heel blij mee, echt dingen die ik dagelijks ga gebruiken!

4 likes

Oh dit vind ik een leuk en handig idee! Zo uit m’n hoofd: Harry Potter boekenlegger, geurkaarsen, kaarsenhouder, mok met een foto, Niketrui, boeken, mini cactussen, sleutelhanger

1 like

Idd handig! Ik heb een steampod 3.0, nespresso apparaat, ring, bon van mijn favo restaurant, favo parfum, rituals pakket, pyjama en chocolade gekregen!

2 likes

Leuk!!
Een boek, een ring, een mok, een spelletje, een scheurkalender en een thee box :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik zit te kijken maar alleen in de winkel toch? Wil ze ook :upside_down_face:

1 like

Ik heb een wijnglazen set gekregen.

Ik denk het, ik ken de online winkel niet. Ik heb ze in de echte winkel gezien in ieder geval.

1 like

Speaker, theedoos, gelnagellaklamp, bamboe schoenenrek :grin: ik houd van praktische cadeaus.

1 like

Had het eigenlijk ook al in wjkw geplaatst maar omdat je het vraagt :innocent: (en ik gewoon heel blij ermee ben haha)

Woodwick kaars, airpods en wingspan + uitbreiding

6 likes

Ik kreeg allemaal tuingereedschap van Gardena (pas verhuisd en tuin moet aangepakt worden in het voorjaar), de voor het forum wel bekende waxinelichthouder, het boek Norse Mythology van Neil Gaiman, Wolf by Wolf en Blood for Blood van Ryan Graudin.

1 like

Ik heb sloffen van Warmbat gekregen, geurolie van Volatile met opbergdoosje en een beeldje waar je olie op kunt druppelen, een yankee candle, een silo pindarotsjes, foute kersttrui, bon van bol, oudejaarslot.

1 like

Ik heb (weer!!) een luchtje van jo malone gekregen. Niet super blij mee want weet hoe duur die luchtjes zijn en het is niks voor mij maar m’n moeder vindt ze zelf geloof ik heel lekker. Ik draag het wel maar zou het liever niet gekregen hebben.
Ik heb een leuke roze vaas gelezen van gerecycled glas, blij mee!
En nog een oogschaduw pallet van Mac met 12 kleuren. Super blij mee, was ik zelf niet opgekomen en had nog nooit wat van Mac gehad dus extra leuk.
Een lipstick van Charlotte tilbury in mi Kiss (volgens mij) zou ik zelf nooit gekozen hebben, hou meer van nude en roze maar het is best een mooi kleurtje
Ook een egelhuisje, vind ik leuk want we hadden laatst een egel in de tuin en dat vond ik geweldig. Hoop dat ie terugkomt en bij ons blijft.
Van mijn geliefde heb ik een bon gekregen voor een kapper/wellnes hier in de buurt waar ik graag kom. Er staat voldoende op voor een massage + pedi. HEEL blij mee
En van hem nog een luchtje van Guerlain en een bronzer van Charlotte tilbury. Dat heeft ie niet spontaan bedacht hoor maar is gewoon precies wat ik wilde dus zeker ook heel blij mee.
En van twee vriendinnen nog droogbloemen, is ook heel schattig en ben ik ook heel blij mee.
En voor mezelf nog een moleskin agenda gekocht als cadeau.

En wat ik heb gegeven: douchegel met mandarijngeur, zo’n edelsteen gezichtsroller, kussentjes van teddy stof, speciaal zeezout van waddenwier, een gedroogde worst, een trui van de suitsupply… misschien vergeet ik nog wat

6 likes

Ik heb een Oudejaarslot gegeven en de ontvanger was er heeeeel blij mee. :joy:

Ik kreeg een boek van Ottolenghi en een parfum van Aerin.

1 like

Ik was dit jaar zo content met m’n kadootjes voor Sint en kerst. Heb onder andere gegeven: mat grijze bestekset, huisnummerbord, 11-delig messenset (voor €2 excl. verzendkosten op de kop getikt op VakantieVeilingen, tip!), lekkere olijfolie met chili en knoflook, grote robuuste houten (borrel)plank, champagne glazen met een fles bubbels, kandelaar met kaarsen en een bloomon abonnement!

2 likes

Ik heb bluetooth oordopjes gekregen van Fresh n Rebel, een makeupspiegel met ledlampjes erin, Invisibobble elastiekjes met glitters, oorbellen met een edelsteen erin die bij mijn sterrenbeeld past en tevens voor geluk staat, Ticket to ride en twee boeken: 't Hooge Nest (stond al heel lang op mijn lijstje) en Het meisje dat twee kampen overleefde.

En ik heb gegeven:
Voor mijn moeder: droogbloemen, epilator, vinylplaat van Elvis en een theelichtjeshouder van Himalaya zout
Voor mijn vader: bluetooth speaker, tshirt van Johnny Cash + vinylplaat, autoparfum van Rituals, boek van Baantjer en een bonsaischaar

1 like