Ik zoek een cadeautje voor de vriendin van mijn broer, maar ik vind het echt een lastige situatie. Hebben jullie tips?
Ze zijn nog niet zo heel lang samen. Zij heeft vorige maand gebroken met haar ouders door een moeilijke thuissituatie (waar ze toen inwoonde) en ze is fulltime op haar studentenkot gaan wonen. Ze heeft het financieel niet zo gemakkelijk hierdoor en ze werkt veel. Ze komt bij mijn ouders kerstmis vieren, omdat ze verder dus geen familie heeft waarmee ze het kan vieren.
Ik ken haar niet goed, ik heb haar maar één keer heel kort gezien. Ze is 23 trouwens.
Wij geven met ons gezin altijd royaal cadeaus, dus ik vind het lullig om voor haar niets te geven. Aan de andere kant heeft ze het financieel niet gemakkelijk, dus ze zal geen cadeautjes voor ons hebben, en ik wil ook niet dat ze zich bezwaard voelt daardoor. Daarom dacht ik aan iets kleins, maar wel iets nuttigs of iets leuks voor zichzelf.
Mijn ouders geven haar een bon van de Zara zodat ze iets leuks voor zichzelf kan kopen.