Cadeau inspiratie topic

Zelf wielrennen of ook wielrennen kijken? Voor wielervolgers is de muur (soort tijdschrift) altijd wel leuk

3 likes

Vogelvoer is een goeie, wordt mijn vader ook erg blij van idd

2 likes

Zo’n landkaart/wereldkaart waarin je kan bijhouden in welke landen/steden keer bezocht hebt?

1 like

Vind dat altijd de moeilijkste cadeaus om te halen. Wij halen allemaal 2 cadeaus van €10. Ik heb het spel Valse Motten als 1 cadeau gekocht. Voor het tweede cadeau moet ik nog wat verzinnen.

1 like

Gezelschapsspel, puzzel of puzzelboekjes
Luxe losse thee of bepaalde koffie
Bon van de bakker in hun buurt
Mooie thermosmokken of ander gerei om uit te drinken

1 like

Voor in de categorie ouders heb ik nog de volgende ideeën, misschien heeft iemand er wat aan:

Van birdwise

Puzzelboek van de grote bosatlas

Apparaatje waarmee je leidingen in de muur kan vinden voordat je gaat boren

Treatwell bon voor massage/kapper/manicure

7 likes

Een grappige bidon of gelletjes oid voor het wielrennen? Of een nieuw wielrenshirtje. Sokken met fietsen erop?

1 like

Ja het is een soort naslagwerk van 1000 pagina’s, met bijv alle bekende designstoelen en hun historie. Iig een aanrader voor iemand die gek is op design en de achtergrond daarvan!

Laatst heb ik met vrienden het dobbelspel gedaan, maar dan met spullen die we al hadden. Ik had een kaars in de vorm van een LEGO poppetje, m’n favoriete woksaus en een mok meegenomen. En ik ging naar huis met een fleeceplaid (nieuw) en stiften. Misschien is dat een idee voor alle mensen die nu nog opzoek zijn naar dobbelcadeaus? Niemand had zin in troep kopen/meenemen en uiteindelijk was iedereen tevreden met wat ie had gekregen.

4 likes

Jeetje, mag ik jullie vriend zijn? Die worden goed verwend! Zoveel cadeautjes :partying_face:

4 likes

Dit hebben wij ook gedaan en dan eventueel gecombineerd met dingen uit de tweedehandswinkel of nieuw. Voor max 10 euro moesten we drie cadeautjes kopen die ook voor iedereen leuk waren en dat was op deze manier goed te doen. Tweedehands kan je ook echt veel spelletjes vinden of puzzels en mokken, boeken, vazen weet ik het. Genoeg wat voor iedereen leuk kan zijn.

(wij hadden oa een koffiepakketje met twee mokken, lepeltjes en een potje oploskoffie en snelfiltermaling (in mini hakpotjes), pakketje tijdschriften (een met donaldducks en vergelijkbare dingen en een met lindas enzo) , dvd pakket, spelletjes pakket, heel veel pennen, hondenkoekjes, opvouwtasje, vogelvoer)

1 like

Wij deden ook wel eens een ‘zoldercadeau’ bij alle dobbel cadeautjes. Maar uiteindelijk kwam daar altijd een hele fitty over want niemand wilde ‘die troep’. En dan ging bijvoorbeeld iemand naar huis met 3 zoldercadeaus en een ander had 3 nieuwe dingen. Ik ben zelf van mening dat die net zo leuk kunnen zijn, of dat het spel nou eenmaal is dat je ook met minder naar huis kan gaan. Maar vriendinnen willen telkens alles super eerlijk verdelen. Dus degene die meer dan 3 cadeaus hebben aan t einde moet alsnog de rest afstaan.

1 like

Dit deden wij ook, ik had oa een stapel mooie tijdschriften mee en setjes gemaakt vanflesjes nagellak die ik niet meer gebruikte. Of een goed boek dat je al uit hebt.
Was echt heel leuk en iets minder geconsumeerd, toch iedereen blij :relaxed:

2 likes

Ah ja, ik kan me op zich wel voorstellen dat sommigen dat oneerlijk vinden. Maar als iets leuk is, dan is het leuk toch? Wij hadden allemaal zulke cadeaus, dus iedereen had iets van dezelfde ‘waarde’.

Heeft er iemand leuke/lekkere ideeën wat ik kan laten bezorgen. Ze woont in Amsterdam, dus misschien weten jullie wat vanuit haar woonplaats gebracht kan worden :hugs:

Koekemannetje!

1 like

Dit klinkt perfect voor mijn vader met oldtimer die graag weekendjes weg gaat met zijn vriendin, het is dat mijn vader geen andere kinderen heeft :grin:! Hoe heet het boek?

Hier hebben wij laatst koeken van gekregen (inclusief koekblik), zo lekkerrrr :heart_eyes:

1 like

Ik gok dat het deze is! Die heb ik mijn vader dit jaar ook cadeau gedaan en hij vindt het erg leuk

3 likes

@George volgens mij is het idd die! Zal het morgen ff checken, want heb toen heel veel verschillende bekeken.

Als het een ander is ik even updaten :slight_smile:

Zij hebben er iig veel plezier van, sindsdien 2 of 3x al een foto gekregen van dat ze ergens waren met dat boek er ik.

3 likes