Oh dat deden mensen vroeger ook bij ons! Of ze parkeerden hun auto strak achter die van ons die onder onze carport(die aan t huis vastzat) zodat wij niet weg konden. En dan boos worden wanneer we er wat van zeiden. En het waren dan ook van die moeders die de halve dag op het schoolplein bleven staan kleppen.
Ja! Gewoon 20 minuten weg blijven en staan kletsen. Dan denk ik, in die tijd had je ook heen en weer kunnen lopen hoor? Vraag me dan altijd of hoe hun het zouden vinden als vreemde in hun tuin gaan zitten/parkeren.
Mijn nieuwe buren zijn zonder enig briefje of iets begonnen met een grote verbouwing (al de hele dag een drilboor) en ik wil niet de zeikerige buur zijn, maar baal er wel intens van aangezien ik ziek thuis zit.
Ja maar er kan nu sowieso geen auto op de oprit, maar dan nog vind ik het idd raar.
Omgekeerde wereld.
Dat maakt niet uit lijkt mij. Als je er verbouwmateriaal op hebt staan lijkt het mij ook logisch dat er misschien overdag ook iemand bij de oprit moet komen wegens werkzaamheden. Je weet het maar nooit.
Iemand is nu al 3 kwartier aan het fluiten (instrument)
Doe dat lekker op een ander tijdstip als mensen niet in bed liggen??
Mijn buurman parkeert zijn auto telkens zo achterlijk ver naar voren in het parkeervak (parallel) dat ik echt strak moet parkeren om er zelf nog in te kunnen. Ouwe boomer. Vorig jaar ging hij mij uitleggen hoe ik moest parkeren want ik stond te ver naar achter en dan kon hij niet ver naar voren staan en dat was wel nodig want anders moest hij 30cm omlopen.
Mijn buurman rookt op het balkon dat naast onze slaapkamer zit, om zelf niet binnenshuis te hoeven roken. De lucht komt rechtstreeks onze slaapkamer in. Soms als ik die kamer binnenkom ruikt het alsof er bij ons gerookt wordt. Vind het zo smerig, maar het is wel zijn balkon en ik vind het ook zo zuur om hem te vragen niet meer op zijn eigen balkon te roken. Zouden jullie hier wat van zeggen?
Ja
Ik vind het ook smerig maar zou als ik je buurman was zeggen/denken “dan doe je je raam dicht?”
Ik denk ook dat het lastig is als je verwacht dat iemand niet meer rookt op zn eigen balkon.
Ik heb zware huisstofmijtallergie. Om een beetje te kunnen slapen moet ik dus blijven ventileren.
En dat is dus precies waarom ik twijfel ik zou het heel goed snappen als hij zegt: mijn balkon, mijn huis, zeik niet zo. En in conflict heb ik dan weer geen zin.
Ga er binnenkort denk ik wel wat van zeggen.
Oh dat zou het voor mij wel anders maken als ik je buurman was. Ik zou in dat geval wel meer moeite willen doen om rekening met je te houden dus ik hoop je buurman ook!
Ik zou er ook zeker wat van zeggen. Misschien helpt het als je mee kunt denken aan een oplossing voor hem? Ik snap ook dat hij niet binnen wil roken. Maar daarmee moet hij dan ook begrijpen dat jij die rook ook niet binnen wil.
We kregen laatst een nogal… apart briefje door de deur. Ik dacht dat het eenmalig zou zijn maar vandaag weer een nieuwe gekregen. Ondanks dat het handschrift echt kinderlijk is ga ik denk ik wel de woningbouwvereniging een berichtje doen.
Onder het gele staat een naam maar die opzoeken op facebook helpt ook niet echt
Iel ik zou zelf denk ik ook contact zoeken met de wijkagent?
Heel creepy
Oh daar had ik nog niet aan gedacht! Zal dat ook ff doen
@NInja, komt op mij over als iemand waar het niet zo goed gaat. Melden helpt hem/haar waarschijnlijk.