Naaste buren zijn tokkies. Man drinkt vanaf datâie wakker is bier: hij bewaart het in het tuinhok, dus elke keer als hij een biertje wil hoor je hun schuifdeur opengaan, hem naar achteren wandelen, blikje open, 5 sec later blikje platduwen en in de vuilzak kletteren. Valt me extra op als ik in de zomer buitenzit, dan valt het pas op hoeveel zo iemand aan bier drinkt per dag. Ook âverstoptâ hij bier in de koffer van zn auto, nou onopvallend hoor als je naar je uto wandelt, koffer opendoet en 2 min later terug wandelt. Klink als een stalker haha maar na meer dan 10 jaar vallen zoân dingen nu eenmaal op hun dochter is 35, woont nog steeds thuis, geen diploma en heeft al +30 verschillende baantjes gehad. Haar slaapkamer is naast de mijne. Jammer genoeg gaat ze dagelijks om 3u snachts nog buiten roken, waarna ze hun schuifdeur naar buiten toegooit alsook haar eigen kamerdeur. Een van hun honden slaapt in haar slaapkamer en rond 4 u snachts begint dat mormeltje te huilen en blaffen alsof zn leven ervan afhangt. Thank god voor oordopjesâŠ
Wat ik nog het vervelendst vind is het gevoel hebben altijd bekeken te worden. De vader zit altijd aan de voordeur, iedereen die langsloopt tz bekeuren en als we âs zomers eens in bikini in onze tuin zaten begluurde hij mezelf/zus/vriendinnen steeds. We hebben nu gelukkig extra dichtgroeiende struiken gekocht waardoor dit laatste niet meer mogelijk is.
Toen we hier net kwamen wonen, ik was toen 10 ofzo, heeft hij in de buurt gezegd dat mn vader niet mn echte vader zou zijn?! Man man echt wat een marginalen. Snap niet waarom je bepaalde dingen zou gaan verzinnen. Ik heb een halfbroer (langs mn vaderskant) en die was volgens hen de zoon van mn moeder?! nou jongens bedankt voor jullie bijdrage maar neen is niet zo ach ja dit type heb je overal wel denkikâŠ
Dat jihadi verhaal hierboven plaatst wel alles in perspectief