Ah, dankjewel @Junebug85 en @Karen_Walker!
Ik lees hier soms ergernissen en dan denk ik: shit, dat doe ik ook
Maarja, je ontkomt er haast niet aan dat je je buren wel eens tot last bent tijdens het klussen. Gelukkig duurt het niet lang meer!
Alleen al dat je het laat weten maakt je een goede buur!
Zal vast wel kunnen. Ik denk ergens ook wel dat ze er al hangen, maar dan niet zichtbaar
Dit verklaart de herrie van mijn bovenburen wel
Hier moest ik zo hard om lachen dat mān buren dat vast ook vervelend vonden
Gelukkig zijn de mijne slechthorend
Man man man dit is echt een heel eind bij mij vandaan. De hele buurt kan meegenieten
Ik dacht dat na āhatsjekideeā het feest over zou zijn maar nee hoorā¦
Heb echt een tijd geen last gehad van mn bovenburen, behalve wat gebonk af en toe. Alleen nu staat de muziek weer zo achterlijk hard. Ik hoop dat het voor 10 uur stopt want dan wil ik gaan slapen. Heb echt geen zin om aan te gaan bellen maar ik weer zeker dat ik er niet van kan slapen
Heb je al goede oordoppen gevonden? Zo ja waar?
Nee helaas! Ik heb van die dingen van was gehaald maar die blijven niet goed zitten.
Ik heb deze al jaren, je moet ze goed warm maken in je handen en dan in je oor doen, ik slaap hiermee bijna overal doorheenā¦
Kun je deze verbruiken? (Omdat er 12 in het doosje zitten).
Na een tijdje worden ze vooral viezer Maar doe zelf best lang met een doosje hoor!
Exact het antwoord wat ik nodig had haha
Pluggerz zijn ook echt top!
Heb zelf oordoppen op maat laten maken 4 jaar geleden ivm snurkende vriend. Het is even duur maar dit heeft mijn nachtrust zo enorm verbeterd, love it.
Was dat heel prijzig?
Rond de 90/100 euro.
Hoor je dan helemaal niks meer?
Ja deze heb ik dus gehaald maar ze ploppen uit mān oor ofzo. Ga het nog een keer proberen vanavond.
Muziek is overigens gestopt yessss.