Burenergernissen (Deel 1)

Heel fijn dat je bij je vriend kan slapen. Maar wel echt heel erg naar dat dat nu nodig is door deze ellende. Ik hoop dat je snel wat rustiger bent. :pray:

1 like

He wat naar zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je super erg geschrokken bent. Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt en was toen ook erg van slag. Was in de eerste vakantie dat ik op het huis mocht passen terwijl mijn ouders op vakantie waren. Werd er ‘s avonds aangebeld en stond er een compleet arrestatieteam van een man of vijf sterk voor mijn deur. Ze hadden ook een melding gehad van iemand in de buurt. Ik was nog best jong en werd er compleet door overvallen. Ze vroegen mij toen wel of ze even rond mochten kijken, maar ik mompelde in mijn verwarring dat dat niet nodig was. Toen ze weer weg waren bedacht ik me ineens dat er wel echt iemand in mijn huis kon zitten, toen heb ik de hele nacht wakker gelegen van angst. De volgende ochtend heb ik er nog over gebeld met de politie en bleek de melding over een woning met hetzelfde huisnummer in een andere straat gegaan te zijn, ze waren dus aan het verkeerde adres…zo slordig! Hoop dat het snel beter met je gaat!

1 like

Er was vandaag iets over in het NOS-ochtendjournaal!

Ik word echt gek van mijn bovenburen. Ze zijn echt al heel het dag door het huis aan het stampen.

Hahahah wtf? Wat is dat voor een raar mens.

3 likes

Ik heb dit echt met open mond gelezen what the hell

6 likes

Kun je haar nummer niet gewoon blokkeren? Ik vind het echt niet normaal hoor, dan kun je beter alleen maar elkaar gedag zeggen of elkaar negeren maar dit werkt ook niet zo.

1 like

:rofl: misschien leest hij hier mee…
Wat een figuur joh… Daar valt ook zo verschrikkelijk weinig mee(/tegen) te beginnen.

2 likes

Kun je niet een klacht indienen bij de verhuurder? Lijkt me niet echt brandveilig al die spullen. Ik zou ook alles goed bewaren/dossier opbouwen.

Ik vind dat zij echt bizar gedrag vertoond, maar denk je niet dat jouw houding het alleen maar erger maakt? Zowel voor haar, maar zeker ook voor jezelf. Vieze vuilniszakken buiten zetten en de trap vol met chips leggen klinkt niet echt als een goede manier om dit conflict op te lossen. Ik snap je, ik ben zelf ook best wel wraakzuchtig soms, maar ik loop er bij mezelf elke keer tegenaan dat dit én niks oplost én het voor mezelf alleen maar erger maakt.

10 likes

Dit klinkt als een nachtmerrie @kali maar eerlijk is eerlijk, ‘ik poep op je hoofd’ is wel een sick burn 10/10.

29 likes

Waaaaaaat?!

Meh wel echt een klote situatie. In dat geval: misschien kan je zoals vroeger een hondendrol in een krant doen, die aansteken en dan aanbellen.
Filmpje (1min) over hondenpoep in een krant

4 likes

Ik heb dit echt met open mond zitten lezen. Is toch niet normaal dit! :open_mouth:

1 like

Haha ja ze weet meteen dat jij het was :joy:

1 like

Holy shit he @kali wat een ramp is dat mens.

1 like

@kali hoe oud is deze vrouw? Ik zie echt een vrouw van in de 60 voor me die al begint te dementeren, of iets dergelijks

Omg @kali wat een vreselijk raar mens?! Heb echt met open mond gelezen.

2 likes

Hahahaha wat een verhaal
Vind t heel sneu voor je maar ik smul hoor

2 likes

Het was heerlijk stil toen mijn bovenburen uit elkaar gingen. Smiddags stond de buurvrouw na maanden ineens weer boven? Nu al de hele middag+avond hakgestamp en keihard gesmijt en lawaai. Like, please wees nog steeds uit elkaar en mens tyf op, je maakt zoveeeeeeel lawaai :face_with_symbols_over_mouth: