Langsgaan en zeggen dat dit nu wel erg lang duurt
(Vind dit echt veel te grappig van mezelf)
Langsgaan en zeggen dat dit nu wel erg lang duurt
(Vind dit echt veel te grappig van mezelf)
Mijn bovenbuurvrouw doet om 2 uur 's nachts nog wel is de wasmachine aan. Het is hier zo gehorig dat ik daar wakker van wordt. In nieuwbouw kan het wel, maar ik let echt heel erg op wat voor dingen ik aanzet 's avonds omdat ik niet wil dat de buren last van mij hebben.
Ai dat is wel echt heel erg naar. Nou was ik sowieso niet echt op rare tijden, maar heb ook niet het gevoel dat het bij ons zo gehorig is dat je dat hoort. Maar ben me er nu in elk geval wel bewuster van.
Onze buurman is nu het mooi weer is elke dag aan het klussen buiten. Niet aan het huis en dus binnen, maar in zijn uiteraard zelfgebouwde werkplaats in zijn tuin (die aan mijn kamer en de woonkamer grenst). Volgens mij is het gewoon een hobby of klust hij wat bij aan voorwerpen oid. Mag natuurlijk gewoon, maar ik word gek van dat geslijp en geschuur en gezaag elke godganse dag.
Een vriend had juist het omgekeerde. Het was niet erg als het jaarlijkse feestje wat luid was en daar had men echt geen problemen mee maar de buurt zou het wel fijn vinden als er niet gescholden zou worden en om zondag 8 uur de zondagsrust in zou gaan. Zij niet de moeilijkste, wij niet de moeilijkste
Ik heb geen idee wat verder de norm is voor stilte op zondag, ik woon er niet. Hij heeft daarna ook nooit meer klachten gehad dus ik denk dat ze elkaar prima begrijpen.
Mijn onderbuurman heeft serieus tot 3 vannacht zijn wasmachine aangehad en ik kon gewoon niet slapen. Na het hele uit huis gejaagd zijn ding door zijn harde muziek en nu dit, overweeg ik echt om even naar hem toe te gaan. Vragen of hij rekening wil houden met zijn buren aka mij.
Ik zou het echt doen als ik jou was. Misschien heeft hij er niet eens erg in dat je er zo’n last van hebt! Heb je een huismeester voor het geval je buurman niet luistert?
Niet per sé een burenergenis, maar een medeflatbewonersergenis. Ik woon in een oude flat waar soms dingen kapot gaan en veel over geklaagd wordt door de bewoners. Nu wordt de riolering gefixt en heeft de woningbouw aangegeven dat het kan voorkomen dat er kan worden aangebeld door een monteur om te controleren of alles naar behoren werkt. Schijnt dus meerendeel die monteurs niet binnen te laten. Waarom zeur je dan?!?
Mijn buren hadden zaterdag al een heel luid feestje waar mijn ramen voor dicht moesten en nu blijkt een kind 18 te zijn geworden.
Vandaag is het weer echt luid. Beter is er zaterdag niet weer een feestje.
Is het al wat verbeterd bij jou?
Als je in bed ligt met je raam open en de buren gaan op t balkon roken en alles waait zo naar binnen waardoor je lekker in de stank ligt
De kinderen van mijn buren die altijd op de gang staan te schreeuwen. Lijkt alsof ze de gang hier de beste plek voor vinden
Ik heb buren met chihuahua’s en ze zitten alleen maar de hele dag in de tuin te blaffen. Heb ze ook nog nooit met die hondjes zien wandelen, echt neem dan lekker een kat als je geen zin hebt om te lopen met je honden
Sorry, late reactie. Was op vakantie. Maar zo ver ik weet niet. De avond dat ik wegging rook mijn woonkamer naar wiet en kwam er super veel geschreeuw onder me vandaan. Ze zaten mee te schreeuwen en zingen met de muziek. Ik slaap vanavond nog bij m’n ma, dus ik kom er morgen achter
Jeejtje wat kut zeg. Ik leef met je mee. Ik had zowat dezelfde problemen en was echt radeloos, maar na veel reclameren (wel op vriendelijke toon) is het toch nog verbeterd. Hoop je hier mee een hart onder de riem te steken. Had je al gehoord of andere buren er last van hebben of de syndicus hier over aangesproken? (sorry als je dit al vermeld hebt)
Trouwens wat lief van je dat je het vroeg! Ik krijg vrij weinig begrip ervoor in mijn omgeving, dus ik waardeer het heel erg. Maar toen ik eergister thuiskwam stond de muziek weer volop aan en stond hun voordeur ook open. Toen heeft m’n ma mij aangespoord om te vragen of het wat minder mocht, want zij zag nu ook in dat het niet zomaar een beetje geluidsoverlast was. Maar ze waren er best chill onder. Het zijn echt 2 van die festivaljongens. Hun huis is ook een zooi. Ik snap ook niet dat ze er met z’n tweeën wonen, want in m’n eentje vind ik het al een te kleine ruimte :’) Maar ze zijn nu op vakantie, dus ik hoop dat ze erna wat rustiger zijn!
Ik woon in een appartement. Onderbuurvrouw zet steeds haar volle vuilniszakken in het portiek. Met die warmte trekt die geur heep erg naar boven. We hebben haar er al meerdere malen op aangesproken en dan zegt ze dat ze het niet meer zal doen, maar nog altijd die stinkende zak voor de deur. Ik moet echt de neiging om een scheur onderin die zak te maken onderdrukken.
Dat is zo naar! Ik heb hier op de galerij ook een vrouw die zakken voor haar deur zet en vaak genoeg met enorme lekkage. Ik heb 1x een vuilniszak van mijzelf erbij gezet nadat het er echt ruim 4 dagen stond. De hint was toen duidelijk