Oh haha sorry helemaal niet erbij gezegd: de pomp in zijn nieuwe vijver!
Getverdemme ā¦
Het is natuurlijk weer zomervakantie .
Sinds zaterdag hebben mijn achterburen de kleinkinderen weer op bezoek en die maken me een partij herrie!
Meine gute ā¦ het begint al om 7 uur wanneer ze wakker zijn met gillen en schreeuwen.
Ze hebben continu ruzie met elkaar .
Kom nu net thuis van werk en hoor ze weer ruzie makenā¦
Hoop dat ze snel weggaanā¦
Ja , ik weet dat kinderen geluid maken en nee dat is niet erg maar de intensiteit van deze kinderen is gewoon teā¦
Ja idd je hebt gewoon geluid en herrie. Ik heb zelf kinderen en zij maken ook heus wel eens lawaai. Maar paar huizen verderop laten ze bijv de kinderen in de tuin op hun fiets gerust 30 minuten met die fietsbel spelen. Vind ik echt meeeeeega irritant geluid!
Oh echt super irritant hoor! Hier stond het buurjongetje om 7.00 uur keihard Bob de Bouwer te zingen. En de kleinkinderen aan de andere kant zijn helemaal luidruchtig aanwezig. Mijn dochter mag na 9.30 uur in de tuin spelen, eerder niet. En sowieso geen geschreeuw of met een fietsbel bellen (why?)
Ze zijn vannacht na 00:30 naar bed gegaan en zijn nu alweer wakker.
Ze hebben nu ruzie over wie waar mag zittenā¦
Mijn bezoekje heeft sneller geholpen dan verwacht. Vanavond was de buurman bezig in zijn tuin met van alles, boren etc noem maar op. En toen ik in bed lag was het muisstil buiten. Geen pomp meer. Hij heeft het dus supersnel opgelost. Echt heel fijn!
jezus mijn buurman ging vanochtend om 8.30 even lekker zn fietsenrek op zn auto schroeven met veel lawaai. Het is fucking zaterdag en ik heb al geen oog dichtgedaan door de hitte en had mn raam open. Ik wilde nog wel ff slapen maar door de irritatie en warmte lukte dat dus echt niet meer. ook waren hun kinderen zo hard aan het rennen in huis dat ik alleen maar gebonk hoorde, echt aso.
same met de kinderen van mijn buren. echt irritatie ten top.
Watermeloenen gooien?
@DonnieDarko
Ik snap wel dat het super irritant is hoor, maar ik vind het niet heel raar dat iemand na 8:00 uur in het weekend begint te klussen.
Wat vinden jullie ānormaleā tijden waartussen je geluiden mag maken?
Door dit topic ben ik soms bang dat ik echt een aso buur ben. (Geef een paar keer per jaar een feestje tot echt laat en boor ook wel eens een gat tussen 20:00 en 22:00.)
vanaf 10 uur in het weekend vind ik een normale tijd. Laat mensen die de hele week werken uitslapen in het weekend.
en ja dat vind ik wel aso, om die tijden boren.
Ik dacht altijd dat het tot 22:00 mocht. Daarom ben ik dus benieuwd wat jullie vinden.
Ik zou 08.30 ook niet zo vroeg vinden. Officieel mag het dan toch?
Toevallig heb ik vandaag een wasje er om 08.30 in gedaan, ik twijfelde wel nog even maar mān beddengoed was wel toe aan een wasbeurt na deze week;p
Ja ik dacht dus tussen 7-22 maar ik vind 7u wel aan de vroege kant.
Ik maak het dus ook wel eens later (1-3) als ik een feestje geef maar dat is een paar keer per jaar. Ik vind dat dus zelf wel kunnen maar heb het idee dat dat nogal een impopulaire mening is hier. (Heb nog nooit klachten gehad maar ik lees hier ook vaak dat mensen niet gaan klagen dus misschien hebben anderen er wel last van.)
Ik had ook 7 in mān hoofd, maar vond dat ook zo vroeg haha.
Ik denk dat het qua feestjes ook wel afhangt van het type woning/buren. Ik vind het wel netjes om een briefje bij de buren achter te laten met je nummer erin voor het geval dat. Dat vind ik al een lief gebaar en zou er met overlast niet over gaan klagen, maar het voelt dan wel alsof er aan mij als buur gedacht is.
De ene kant is gepensioneerd maar nog fit en hebben altijd veel visite die hun fietsen of auto rot zetten. En dan nog die oude mensen stemmen brrā¦ net weer keihard in in de tuin. Open huis daar.
Wel knap dat ze nog zoān sociaal leven hebben.
Ik vind een paar keer per jaar wel te doen hoor! Mijn buurman hield een tijdje feestjes tot 6 uur in de ochtend maar wekelijks. Daar kon ik echt niet goed tegen en als we dan gingen klagen ging hij gewoon door.
Maar een wasje hoor je toch niet tenzij je echt dunne muren hebt lijkt me? Ik let echt nooit op op welke tijd ik mijn was in de machine gooi, nooit over nagedacht dat dat een probleem zou kunnen zijn. Vind dat wel iets anders dan echt een gat boren/klussen.
Het is natuurlijk wel anders dan klussen, maar ik denk dat mān onderburen het centrifugeren wel kunnen horen (oud pandje in de binnenstad) dus ik probeer er meestal wel rekening mee te houden
āHet duurt te langā bij de buren op repeat