Ah…dan heb ik niks gezegd.
Ook een beetje kansloos van mij om advies te geven, being a cat lady ^^
AH, rot hoor. Ga je er wat van zeggen??Vervelend hoor als jij je huis moet ontvluchten.
Ahhw dan zou ik er gewoon wat van zeggen hoor!
Vannacht om vier uur hebben twee meiden heel hard staan tetteren op straat en 378x met autodeuren geslagen. Snap echt niet wat mensen bezielt om 's nachts zoveel herrie te maken. Wilde uit het raam gaan schreeuwen, toch maar niet gedaan want dan ben ik weer het tokkiezeikwijf
Dat 100 x met autodeuren slaan, snap ik niet!! Waarom? Je hoeft maar 1 keer in of uit te stappen.
Erger ik me ook aan bij mij in de straat.
Ah niet kansloos hoor! En op google zie ik ook vaak houtsnippers voorbij komen als tip! Maar ook berichten die het juist ontkrachten doordat er dus ook hout als kattenbakvulling is.
Ik slaap nu steeds met de raam open omdat het zo warm is, maar 1 van mijn buren heeft echt een oude auto en die maakt zoveel lawaai als hij die start… en dan duurt het nog 5 minuten voor hij echt wegrijdt ook
Klein leed. Ik zit buiten en iemand zit de hele tijd keihard het Hema deuntje te fluiten. Nu zit het in mijn hoofd. (Echt Hema!)
Hoe vaker je het hoort, hoe minder het opvalt hahaha (oud medewerker hiero )
@Prettyprettyprincess @Luna111
Ik heb er uiteindelijk niks van gezegd. Heb m’n boek gepakt en ben naar het stadspark gelopen ongeveer 10 min verderop. Daar was het heerlijk rustig. Ik woon zelf ook aan een soort van parkje, maar minder mooi en toen ik daar doorheen liep, hoorde ik aan de overkant nog zijn muziek. De vriendin van mijn neef woont naast hem, die appte mij compleet geërgerd dat ze het echt absurd vond. Ze zei ook dat ze me een berichtje zou sturen zodra het afgelopen was en het heeft gewoon 2 uur geduurd. Ik wilde er wat van zeggen toen ik thuis kwam, maar toen had hij bezoek. Dus ik wacht het nog even af en als het weer gebeurt ga ik er wel wat van zeggen, want dit was niet normaal.
ik vind jouw voorbeeld genoeg reden om bij iemand aan te bellen om te vragen of het zachter kan
waarom deed je dat ook al weer niet?
Ik heb gisteren aangebeld bij die mensen, mijn moed verzameld… waren ze niet thuis. Om 10 uur zag ik de man in zijn tuin maar vond het wat laat om op dat tijdstip nog langs te gaan. Vanmiddag maar weer proberen. Vind zulke dingen zo lastig
Omdat ik niet de zeikbuurvrouw wil zijn en eigenlijk had aanbellen totaal geen zin, gezien het zo hard stond dat je zoiets niet hoort. Plus paar maanden terug stond ik bij de bovenbuurvrouw, omdat ze zo hard liep dat mijn deur gewoon trilde en toen was ze compleet over me heen gevallen. Sindsdien ben ik weer een beetje m’n moed bij elkaar aan het rapen en vraag ik me af of ik echt zo’n zeikerd ben
Ligt eraan hoe hard het geluid is natuurlijk, maar ik vind dat je moet kunnen dealen met wat geluid op straat. Dat je dan niet met je raam open kan slapen vind ik een beetje je eigen probleem. Oordoppen vind ik hiervoor een goede oplossing.
Ik bedoel, als je er overdag geen last van hebt, is het dan wel “erg” genoeg om te klagen?
Ik ga niet klagen. Ik ga vragen of ze er wat aan kunnen doen en zo niet dan zie ik dan wel verder. Ik zie het niet zitten om vanaf nu altijd elke nacht in dat geluid te liggen of om elke dag oordoppen te dragen (slecht voor mijn oren).
Vragen staat vrij toch?
nee je bent iig geen zeikerd in deze situatie hoor, ik vind dat wel echt ff verder gaan dan ‘even een keer de muziek wat harder hebben’
Nou ja, als ik de buur was met het geluid zou ik best naar een oplossing willen kijken hoor. Als ik nog geen ruzie met je heb haha. Maar als ik iets in de vijver heb wat 's nachts uit kan, prima toch? Zou ik gewoon doen.
Ik denk dat veel mensen best mee willen denken maar we door veel aso’s geneigd zijn niet zo snel iets te vragen tenzij het echt overlast is.
Denk dat je gelijk hebt wat betreft het laatste idd. Ik zag de buurman net even maar nu is de tuin weer leeg en de deur dicht. Hoop hem straks nog even te treffen.
Ben net bij de buurman geweest en hij zei dat hij er al mee bezig was maar dat het wel wat tijd kan kosten voor hij de oplossing heeft gevonden. Hele vriendelijke man dus ben blij dat ik even heb aangebeld.
Maar wat maakt dat geluid nou!