Beutyblogtopic XL #9

Haha nee gelukkig niet! Maar wel weeën blijkbaar. Verschillend per persoon hoe heftig deze starten.

1 like

Niet alleen jouw dood, 25 uur met je hoofd in een geboortekanaal gaat je ook niet in de kouwe kleren zitten

168 likes

Hahaha hardop gelachen om deze opmerking

4 likes

25 uur! Ik heb medelijden met haar foef!

3 likes

Die foef heeft niet 25u moeten ploeteren hoor, godzijdank :joy:

3 likes

Aaah zo leuk voor Mascha en Gregor :heart::heart_eyes:

10 minuten persen is al een marathon, laat staan 25 uur :joy:

Als de bevalling 25 uur heeft geduurd, hoelang zal de storytime video erover dan gaan duren… :thinking:

17 likes

Járen (dit hoor ik in Mascha’s stem)

6 likes

Kijkt iemand überhaupt bevallingsverhalen? Zou T al niet hoeven horen van mn vrienden, laat staan volkomen vreemden op internet.

• Ja ik kijk uit naar de beval video en hoor het ook graag van vrienden
  • Ik hoor het wel graag van vrienden maar niet van vreemden op het internet
  • Ik hoor het wel graag van een vreemde op het internet maar niet van mn vrienden
  • Ik wil echt niks weten van niemands bevalling niet

0 stemmers

1 like

Zou Mas nu ook zeggen dat haar foef nu helemaal uit elkaar valt

51 likes

Vroeger als kind eens gezien op sbs6: de bevalling :sob:

16 likes

Heerlijk programma was dat!

1 like

Ja opzich bevallen mensen al millennia lang in oerwouden, woestijnen, oceanen en weet ik het allemaal dus het zal ook allemaal wel meevallen.

Vind het ook niet smerig, maar meer dat het me echt niet interesseert Hoelang je gepuft hebt of hoever je ontsluiting was. Op dezelfde manier dat ik ook de details van je workout niet hoef aan te horen. Gaap :yawning_face:

12 likes

Ik kijk er niet naar uit maar vind het interessant. Ik zou het kijken van mensen die ik al volg op YT/social. En van vrienden vraag ik gewoon hoe de ervaring was.

7 likes

Mijn moeder en oma keken dit altijd. Valt voor mij nu een beetje onder dezelfde categorie als Karbonkel: jeugdtrauma.

4 likes

Ik lees : Mannen zijn van nature idioten.

4 likes

Ik lach zelfs zonder geluid halleluja hahahahha

Wat een bevalling moet dat zijn geweest, arme Mascha. Ik denk dat ze haar met name Poppy zullen blijven noemen. Mila is wel een leuke naam alleen heet mijn hond zo, dus ik kan het niet meer als ‘mensennaam’ zien :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Ben je NikkieTutorials? :face_with_monocle:

2 likes