Hij was voll
Ik was dus benieuwd of mensen dat kenden, dat begrip âdat je gezicht toontâ als je bijna gaat bevallen? Echt nog nooit van gehoord.
Hahaha, âje gezicht tekent, ik denk dat poppy er al half uit hangtâ.
Heb ook het gevoel alsof Mascha al een maand op knappen staat. Gewoon omdat het zo vaak wordt benoemd in de vlogs. Kan ook mijn eigen ongeduld zijn. Ben zo benieuwd! Gun The Foefs een prettig bevalling en kraamtijd. Gun ze zelfs een wandeling met die vreselijke pram.
Jeetje die fotoâs van Serena in de vintage jurken. Vindt het er vrij amateuristisch uitzien. Had ze dat laken niet even kunnen strijken, zit vol met kreukels.
Sommige van de jurken vind ik best leuk, maar die prijzen. Wist niet dat je daar zoveel voor kon vragen en dat mensen het nog betalen ook
Maar even serieus. Heb je die prijzen gezien? WowâŠwat doe ik verkeerd? Oja ik hou er niet van mensen op te lichtenâș
Dat gekreukelde laken als decor is wel echt heel zielig. Mijn pyjamaâs zijn mooier dan deze jurken, er zitten wel echt gedrochten tussen. Omajurk komt als eerste in mij op maar dit zou nog een belediging zijn voor Omajurken.
Doet ze ook zelf door het telkens te benoemen âik denke echt dat de baby eerder komt blablaâ en insta post met: ready to pop.
Maar alsnog geen reden voor mensen om er telkens naar te vragen natuurlijk en langs dr ramen te lopen en naar binnen te gluren etc. Lijkt me ook bloedirritant!
Heeft Serena nog nooit een aflevering van Say Yes to the Dress gekeken?
Echt hoe vaak de term âsweetheart necklineâ daar wel niet valtâŠ
Ik vind het moeilijk om te geloven dat ze deze voor zichzelf gekocht had. Klinkt eerder als een marketingpraatje.
Misschien heeft ze een spon deal met v.inted ofzo en verkoopt het gewoon trashy door
Haha wat een bullshit. Dan zou ze 7 jurken in de verkeerde maat in 1 keer hebben besteld? đ€·
Hahahaha, ik heb dit net als reactie getypt onder deze foto. Zo amateuristischâŠ
@moderators Kan het topic misschien onder de pijler entertainment? Mijn hersenen kunnen dit niet aan nu hij onder centraal station staat
K
In topic #8 ging het nog over het âuit de hand lopenâ van de lunch waarbij geen 1,5 meter afstand is. Maar die tafels zijn toch ĂŒberhaupt niet op 1,5 meter afstand gedekt dus dan kan je er toch van uit gaan dat het bewust is?
Het zou me ook niks verbazen als de jurken (voor een deel) uit de kast van haar moeder ofzo komen.