Beutyblogtopic XL #9

Vind die foto met hun drie zo puur en geluk uitstralen. Echt lief

7 likes

ahhh superleuk zeg! En die arme frummel, hopelijk komt het snel goed.

Hoop dat met Mascha ook alles goed is. Een bevalling ban 25 uur lijkt me niet niks :scream:
Hoop dat ze er tzt goed op terug kan kijken

Wow wat bijzonder eigenlijk, dat dat bij een baby zo snel en allemaal vanzelf gaat

Vind het trouwens wel echt schattig dat ze de naam Poppy ook daadwerkelijk gebruiken. Zou me niks verbazen als ze Mila als Maila uitspreken, op z’n Amerikaans hahah

3 likes

25u! jezus :frowning_face:
Gelukkig dat het nu allemaal achter de rug is en dat ze kunnen gaan genieten van Mila!

Ik vind het echt cute dat ze zo boos kijkt en verfomfraaid is
Echt lief! Hoop dat alles goed met moeder en dochter gaat

9 likes

Ah zo leuk, wat een schatje zeg :smiling_face_with_three_hearts:. Zielig van dr armpje zeg, zo’n klein frummeltje en dan een gebroken arm :sob:

2 likes

Haha ja echt zo’n grumpy baby… zo cute

3 likes

Ik heb dit helemaal niet gevolgd maar ik zit toch te huilen! Wat een schattige namen en wat lief allemaal. :pleading_face:

16 likes

Moet bijna huilen om deze reactie hahahha waarom is je reactie zo cute

29 likes

In het Engels wordt Mila over het algemeen gewoon uitgesproken als Miela (denk Mila Kunis, al is die niet Amerikaans).

5 likes

MILA POPPY wat LEUK aaaaaaaaah wat een doetje

3 likes

Ahhhh wat leuk voor Mas :smiling_face_with_three_hearts: wat een lieverdje. Lijkt inderdaad al veel op Gregor zeg

1 like

Haha lof it dat ze die bevaljurk aan heeft. Ze ziet er ook strakend uit hoor, na 25 uur bevallen nota bene!

Leuke naam ook.

4 likes

Ah zo cute! Mooie naam ook, heel leuk! Zal ongetwijfeld een pittige bevalling geweest zijn. Ben benieuwd naar het verhaal.

Ahhh zo leuk :heart:. Fijn dat de baby er is, zo schattigggggg hè. Ben echt benieuwd naar hoe zij zullen groeien als ouders samen.

Heel normaal toch dat baby’s op hun vaders lijken. Ik heb wel eens gelezen dat dat een evolutionair dingetje is, zodat vaders hun kinderen herkennen en niet verstoten.

28 likes

Een bevalling van 25 uur betekent toch niet dat ze 25 uur aan het persen is toch?

5 likes

Holy shit nee. 25u persen, dat wordt je dood.
Vaak bedoeld men daarmee dat je weeen zijn begonnen, of je vliezen zijn gebroken. Dus vanaf de start van de bevalling.

19 likes

Hahaha hell no, je mag meestal maar max twee uur persen!

1 like