Dat boze hoofdje hahahaha wat 'n lieverd
Straks is die bevalling reuze meegevallen joh!
Och jemig. Ik vergeet nooit dat ik als 6 jarige aan t kijken was en een vrouw bleef krijsen: auwww mn doos!!!
Denk het niet. Als ze over haar kwaaltjes soms al praat alsof ze doodziek is dan is dit helemaal erg.
Ben benieuwd als Bonnie ooit zou bevallen (of ikzelf trouwens) heb altijd bewondering voor vrouwen die een bevalling hebben doorstaan, ik ben er een beetje bang voor. Of zou iedereen die oerkracht in zich hebben?
De kat van Aranka ook toch? Bedenk ik me ineens
Ik krijg net een pushbericht van Google: āMascha van Beautygloss verwelkomt dochtertje na helse bevallingā
Oh come on ik geloof best dat het heftig was (een bevalling is niet niks) maar jeetje, waarom nou altijd gelijk zo overdrijven.
Mijn God, doe mij nog maar een keizersnede dan. Dit vertellen ze er allemaal niet bij na een bevalling.
Sorry maar even om mijn angst te verlichten (of juist niet): deed het zo een pijn omdat je verstopt zat of omdat je foef voor je gevoel ging ontploffen??? SOS ik was al nerveus voor een bevalling ooit misschien maar ik heb PBS AND I CANT
Hahaha hardop gelachen om een ruggeprik voor een dikke drol
Ja maar: iedere vrouw weet na de bevalling deze angst voor poepen.
En dus was ik ZO kwaad dat het ziekenhuis me niet serieus nam ā¦ Ik had een overloopblaas en kon dus simpelweg niet plassen.
Ik had dus zelfs al gepoept, en toch zei de verpleegster dat mijn niet kunnen plassen ātussen mān oren zatā HAHAHAH NEE TRUT. Alsof plassen enger is dan Poepen na je bevalling. Halleluja wĆ”t een mens. Niet te geloven.
Einde.
Hahahaha mi gaddo, ik snap dat het hier over gaat omdat Massa net bevallen is hoor maar kunnen dit soort gesprekken niet ff lekker naar een daarvoor bestemd topic zodat mensen die dit niet willen lezen dat dan gewoon niet kunnen openen?
En wat vind je van poepverhalen nĆ” een bevalling?
Ik dacht echt dat mijn hele buik open zou scheuren als ik recht ging staan, wat een hel was dat
Poepen jullie voor of na het wassen van de gordijnen?
Sorry, ik zal de grafische beschrijvingen achterwege laten
Ik nu:
Hahahahaha hahahahaha Iāve never met a kots-gif I didnāt like
DĆt is pas goor