Beutyblogtopic XL #9

Aw, ik zit oude dingen te kijken en kennen jullie deze intro nog??

En deze van later, met andere beelden?

Alwin had ze gemaakt :smiley:
Blijkbaar heeft Vera ook een forum gehad, dat zegt ze in die laatste video? Ik kan me niet herinneren dat dat ook echt van de grond is gekomen? En die engelse blog bevatte volgens mij maar één artikel haha.
Erg leuk om terug te zien :smiley:

13 likes

Omg meit het is haar, pleur er een nieuw pakkie verf overheen. Kan ons het verder schelen welke amper-verschillende kleuren blond in welk patroon aan je kop hangen.

12 likes

Niet zo van de cancel cultuur, maar wel stories posten en dagen later nog een hele instapost. Sure Jan.

6 likes

Jezus als je er nu op terugkijkt herken je haar niet eens. De Kelly van nu moet hier volgens mij ook wel van cringen, ze wilden haar echt iets maken wat ze niet was.

1 like

Ooh dat touwtje zou ik nu zelfs wel willen. Gewoon voor de nostalgie!

5 likes

Ik heb het idee dat alles nu gewoon ‘kan’. Ik bedoel, alles kan sowieso want you do you, maar ik heb het idee alsof al het innovatieve er inmiddels compleet af is en we nu in een tijdperk zijn beland waar alle mode die voorheen populair was wordt hergebruikt en gemixt. Niemand die nu raar opkijkt als je er of heel glammy of hipster of street bijloopt. Ik vind dit persoonlijk ook veel leuker! Gewoon lekker per dag aantrekken wat je wil, geen gezeik of het “wel of niet je stijl is”.

4 likes

Niet zo van de cancel cultuur, maar wel deze post op insta zetten onder het mom van ‘Kijk hoe blij ik ben met mijn nieuwe kapper! En hoefde er niet eens voor te betalen!1!!’ Vind Debbie leuk om te volgen, maar dit was niet nodig.

Heeft ze met het vorige kapsel dan alsnog twee maanden rond gelopen?

2 likes

Goed antwoord Cynthia, lekker intelligent

93 likes

Ik vond deze intro’s ook zooooo cool

4 likes

Jatogggg

28 likes

De toon is een beetje stom jatooogg maar snap wel haar irritatie hier. Alsof zij in de toekomst kan kijken. Niemand weet toch of en wanneer er een tweede piek komt? Misschien wel pas later dan november.

9 likes

Ik vond die snorren zo leuk haha

1 like

‘waar we allemaal dood aan gaan :wink::woozy_face:

7 likes

Je weet niks girlfriend !!!

Of hoe ging die ook alweer

7 likes

Ah ja zo leuk! Zat dat “stemmetje/zingstukje” ook altijd mee te gillen

1 like

Ook pas nadat ze nog wel even naar Italië heen en weer was geweest voor een sterrendinertje.
Daar kreeg ze toen kritiek op en ‘daar vond ze wat van’.

Maar ik snap wel dat ze zegt dat ze niet weet of en wanneer er een tweede golf komt, en volgens mij heeft ze ook gezegd dat ze de reis nog gewoon kan cancelen?

3 likes

What the fuck dit soort mensen…

4 likes

Nee, je bent dan zo verstandig om te bedenken dat een coach het geld niet waard is.

Overigens, hoe oud zullen deze 2 meiden zijn. Wat hebben zij aan levenservaring waarin ze kunnen coachen? Leren hoe je andere ondernemers te veel geld laat betalen? (Ik weet dat leeftijd geen argument is voor hoe goed je bent, maar ze lijken mij echt zo jong dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ze na hun studie iets zijn gaan doen voordat ze gingen coachen)

Edit: ik heb haar website even opgezocht en haar website is echt zo’n standaard “ik verkoop mezelf als coach en ik heb je zo veel te bieden als je maar genoeg betaalt”. Overigens, ze heeft een coach die haar aanraadt dit te doen :sob::sob: zie laatste stukje hier https://www.mindlifecoaching.nl/overmij/

15 likes

Jonge wtf die meid is, volgens haar eigen verhaal, hoogstens 22??? Wie neemt zo iemand serieus???

Also ze zou zich beter een goeie copywriter manifesteren want dit is lachwekkend. Ik wil haar graag mijn services aanbieden als schrijfcoach.

Wie ik nog meer ben…

• Sporten is mijn uitlaapklep en ik sta het liefst in de gym om te trainen met zware gewichten.

• Ik geloof dat iedereen zichzelf kan creëeren. Je hebt zelf een keuze en invloed op wie je bent en wie je wilt zijn.

• Mijn liefde voor Tony’s Chocolonely met karamel en zeezout is zeer groot.

• Thee is mijn favoriete drinken. Ik drink heel veel thee en dan het liefst met verse gember erin.

• Ik vind katten echt geweldig. Het eerste wat ik doe wanneer ik een eigen huis heb, is een kat kopen.

• Mijn sterrenbeeld is een schorpioen.

• Ik vind het mega leuk om post te krijgen. Verklaar me voor gek, maar ik kan dus elke dag twee keer in de brievenbus kijken om te zien of er post is gekomen. Daarnaast stuur ik ook graag zelf kaartjes, om op deze manier iemand een lach op het gezicht te brengen.

19 likes