Beutyblogtopic XL #9

Ik miste het stukje ‘een vriend’ en dacht even dat je mega transfoob Alice ‘hij’ bleef noemen. Gelukkig las ik nog een keer voor ik begon met schelden :joy:

5 likes

Ow wow ja. Vind het echt leuk met dat zwarte haar. Heb jammer genoeg zelf geen super donker haar dus heb maar een hidden color gedaan.

Ik ben niet Dennis Schouten undercover LOL

3 likes

Niet per se haar uitvoering, maar vind het juist heel gaaf! Vind het bv bij jamie genevieve heel mooi😍

9 likes

Ik blijf beautytrends zo raar vinden. Dan loopt ineens nu iedereen weer met twee blonde plukken op zijn voorhoofd. Zo specifiek en zo random hahaha.

55 likes

Zij ziet eruit of ze net een chocolade ijsje heeft gegeten.

En dat is het aardigste dat ik kan zeggen over deze foto.

37 likes

Of chocomelletje?

1 like

11 likes

In deze serie zat ook deze, vond ik ook erg typisch.

Nu niet maar straks wel lekker naar Curaçao? Snap niet wat voor haar het verschil maakt. Klinkt hypocriet maar misschien ligt dat aan mij.

27 likes

Of 1 pluk, ook leuk!!
Maar goed ik vind haar sowieso prachtig, met of zonder chocosnor

5 likes

Wacht maar tot je dr hoort praten, geen touw aan vast te knopen met dr Schotse accent.

Maar die 2 geverfde plukken was zo’n 20 jaar geleden toch hartstikke hip? Net zoals de helf van je haar, bv van je oren tot je nek, een hele andere kleur.

5 likes

Nee dat was meer dit toch? A la zebra. Had ik ook zo. In koper en later paars (met roze) spoeling. En ook haarmascara in paarse plukken er zo doorheen gegaan. En van die strengen met gekleurde garen. Of een staart van dreadlocks. Ik hing helemaal los.
95058518529b4e6dbe6e151470248fe7
Super random ook 1 zo’n streng.

7 likes

Debbie heeft dr insta story over de kapper nu een post gemaakt.

Nee de voorste plukken in een contrasterende kleur was in ieder geval in 1998 ook een ding.

2 likes

Het licht is hier ook wel heel lelijk. Ben benieuwd hoe het er bij natuurlijk licht en van voren uit ziet.

1 like

het was toch ook een tijdje in om zo’n lange veer in je haar te hebben hangen. Was ook heel bijzonder.

1 like

Ik herinner me ook nog goed dat er een meisje in mijn klas zat die haar complete haar had ingesmeerd met ‘haarmascara’…het zag er echt niet uit maar dat was ook zo’n ding ooit.

1 like

Ja ze is ook supergeel hier (m’n autocorrect maakt hier “superveel bier” van, weet niet wat dat over m’n normale conversaties zegt…)

8 likes

Over streepjes gesproken.

6 likes