Ze zien er allebei uit alsof ze eerst een uur in de regen hebben gelopen en hun haar toen zo viezig halfnat was toen ze de foto moesten maken.
Fix eerst je eigen haar voor je praat over m’n leven komen fixen.
Ze zien er allebei uit alsof ze eerst een uur in de regen hebben gelopen en hun haar toen zo viezig halfnat was toen ze de foto moesten maken.
Fix eerst je eigen haar voor je praat over m’n leven komen fixen.
Ze heeft trouwens van het lijstje coachbingo:
Ik denk dat ik ook maar coach ga worden, ik kan vast rijk worden met de online cursus “hoe word je een coach”.
Gelukkig vindt ze het leuk om post te krijgen want haar adres staat lekker groot in de footer op iedere pagina Ik weet dat je als ondernemer verplicht bent het te delen, maar doe dat dan niet zo zichtbaar dat je op iedere pagina je adres zet… #gratistipvancoachzonderervaring
Alsof ik een vriendinnenboekje uit groep zes lees
Er is nog nooit iemand door zo’n basic bitch geholpen. Alsof je een plant om advies vraagt.
Oprecht hun haar is een van de weinige dingen die niets zeggen over hun capaciteiten als coach. Zoveel kansen, niet uiterlijk pakken
Uiterlijk?
Verzorging.
Gewoon geen professionele foto.
Ik vind de pose het ergste.
Ik kreeg laatst een #ad over hormoonvrije anti-conceptie van een
menstruatiecoach
En ik begrijp niet goed waarom, want alle alternatieve claims en coaches rapporteer ik als SCAM
Menstruatiecoach?? Zijn we dat niet allemaal
Ook echt erbij zetten dat ze schorpioen is. Ehm no thanks
Vind ik eigenlijk net zo nietszeggend. Zeg je t ook tegen een man en tegen bijv een arts? Fix eerst je kapsel voor je mijn gebroken rug komt fixen?
Lol
Een arts verkoopt geen droombeeld aan je, deze vrouwen wel. Als mn kapster er altijd zo uitzag zou ik wel twijfelen ja.
Wie zijn de “wij”? Haar website noemt maar 1 coach? En hoort het tegenwoordig ook bij de coach bingokaart een gratis e-book uit te brengen?
Ik weet niet of je dit meent of niet want ik kan me dit gewoon echt niet voorstellen.
Iemand die minimaal twaalf jaar gestudeerd heeft beoordelen op enkel en alleen een foto op een website en dat zonder schaamte toegeven? Dat is toch op niets gebaseerd?
Ohh men Don’t get met started. Mijn vader zou zeggen: daar loopt het je toch dun van weg
( klinkt beter in het Limburgs )
Ze beoordeeld toch niet enkel alleen op een foto? Ze zegt alleen dat ze dan al een beeld heeft en dat kan ik me goed voorstellen. Tuurlijk kan dat beeld niet kloppen. Maar snap goed wat ze zegt. Zeker bij een gynaecoloog waarbij er vaak ook intieme onderzoeken gedaan worden is het denk ik wel belangrijk om je prettig te voelen. Uiteraard is kennis belangrijk maar hoe een arts met je omgaat is ook een heel belangrijk onderdeel.
Ondertussen heeft die kapster wel meerdere foto’s van Debbie op haar insta als resultaat van haar werk. Dus lijkt mij niet dat Debbie dan echt zo lastig is want ze gebruikt haar wel als promotie materiaal van der werk.
Niet zo van de cancel cultuur maar dit wel even tot twee keer toe benoemen en er een vaste post van maken ipv alleen een story.
Vrouwelijk ondernemers moet je steunen als het kan. Maar deze x niet.
Allemaal nogal tegenstrijdig Debz
Hoe heet die kapster Wendy op insta?