Betty verspon doet echt niks anders meer hè.
Ja gisteren zei ze “Wow vandaag was echt een goede story dag!” Het waren alleen maar spons
Goed voor de portemonnee inderdaad
Dat heeft ze toch al best vaak benoemd, dat er heel gezinnen meegaan enzo?
Haha heb je de comments gezien onder haar nieuwe video?
Nee? YouTube?
Maar waar haalt ze al die gesponsorde partijen vandaan. Zit ze bij een media bureau of benaderd ze zelf bedrijven. Is toch een dagtaak
Ahh daarom heeft ze geen tijd meer om blogs te schrijven!
Het aantal reacties onder Serena’s video is ook enorm gedaald tov vroeger, en die reacties zijn ook niet mals. Dat ze überhaupt nog dingen op YouTube plaatst.
Laten we Serena naast Anna Nooshin zetten bij Verleden Tijd
Ik snap niet waarom mensen Serena nog volgen. Het is puur reclame kijken
Ik heb nog nooit een aflevering van RuPaul’s Drag Race gezien maar heb enorm genoten van de nieuwe video van Nikkie met een vd deelneemsters. Ze heeft zo’n leuke manier van filmen en interviewen…love it. Haar eerdere video met een drag queen van RuPaul vond ik ook leuk. Hou er ook van dat ze aan social distancing doet. Kunnen andere influencers nog wat van leren
Moet je echt doen
Nooit gedacht dat Gerda Verburg een ware influencer zou zijn
Vind het alleen leuk staan als je wat donkerder haar hebt en een kapsel die erbij past (vaak wat korter en stijl haar)
Mijn girl crush
Ik zag van de week een vriend van Alice in d’r video, die jongen met dat mega mooie lange haar waar ik f*cking jaloers op ben, en bij hem staat het wel mooi die blonde plukken vooraan. Maar volgens mij staat alles hem goed
vanaf 6:30 ongeveer. Het is wel eens stuk subtieler dan de voorbeelden hiervoor zie ik nu.