Beutyblogtopic XL #9

Hahah echt hé. Mijn god.

1 like

Daarnaast wordt altijd pas achteraf gedeeld dat iemand het ‘aanvoelde’ (en dan denk ik ook echt: wat moet je er überhaupt mee). Dan lijkt het natuurlijk ook of het altijd maar waar is, terwijl het het grootste deel van de tijd onzin is maar niet gedeeld wordt

17 likes

Dus zeg je het achteraf want dat is zo’n topidee? Naast dat ik het gezwets vind snap ik echt niet wat mensen met zulke informatie moeten, sorry.

32 likes

Ik vind dat er prima wat van gezegd mag worden als mensen dit soort ‘ik wist het-gevoelens’ gaan delen. Volgens mij heeft niemand daar wat aan en sowieso, dit hele forum bestaat toch uit praten en discussiëren met elkaar. Zou wat zijn als we alleen nog door zouden scrollen als iets ons niet aanstaat

5 likes

Ikzelf ook niet, en dat weet ik van 40% van wat op het forum wordt gepost ook niet. Boeiend? Of bedoel je dat je mijn post specifiek heel storend vond ofzo

2 likes

Whahaha huh zit ik in het spirituele ik voel DINGEN aan Topic???

Sowieso vind ik het heel bijzonder dat je zoveel nagedacht hebt over de bevalling van een influencer die je niet persoonlijk kent; over hoe die zou verlopen :sweat_smile:

60 likes

Er is wel echt een wereld van verschil tussen intuïtie in gevaarlijke situaties en het aanvoelen dat een wildvreemde een zware bevalling gaat krijgen.

34 likes

Goed bekeken van haar vind ik, als het kan, waarom niet :wink:

Was misschien een minuut, minder dan dat de meesten over haar in dit topic posten iig.
Maar het spijt me dat ik zo’n ergernis bij iedereen heb opgeroepen

4 likes

Door de LINDA bevalspecial (never forget) en verhalen van het forum weet ik juist precies wat ik moet verwachten en ga ik van het ergste uit (als ik überhaupt ooit wil bevallen, mijn kinderwens sterk afgeschrikt door alle horror die bij een kind baren komt kijken haha) :cold_sweat:

5 likes

Wat een lullige reactie :expressionless: Niveau is weer hoog vandaag.

4 likes

En we moeten natuurlijk ook niet vergeten dat het grootste deel van die ~voorspellingen~ niet uitkomen, maar die onthoud je niet. 99% van de dingen die ik droom gebeuren niet later in het echt, maar als ik dan een keer wel iets droom wat de volgende dag ook toevallig gebeurt valt het op en vergeet ik al die keren dat er niks van uitkwam. Maar aan die 99% denken we niet, we letten alleen op de 1% want dat valt op.

13 likes

Omg ik heb vanochtend juist in wjekw gepost dat ik totaal geen goede intuïtie heb maar misschien voelde ik dit gesprek aankomen?!! Ik heb een gave!

45 likes

Ik dacht wat juice te gaan lezen omdat er meer dan 100 ongelezen berichten waren, dus ik had ontbijt en koffie gemaakt en wilde echt gaan genieten… :’(

13 likes

Slechte intuïtie heb je dan :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik denk wel dat veel mensen een goede intuïtie hebben, maar dan meer op het vlak dat je het idee hebt dat iemand het niet goed met je voor heeft, dat je aanvoelt dat je kind bepaalde dingen gaat doen,dat je vriend achter je rug om met een ander rotzooit of dat je een slecht voorgevoel hebt over een bepaalde situatie.

Ik kan voor mezelf niet indenken dat ik iemand die ik alleen online ken een zware bevalling gaat krijgen. Wel dat iemand die heel makkelijk denkt het zwaarder gaat krijgen dan ze had verwacht.

2 likes

Ik heb niet hard genoeg gevisualiseerd op drama.

6 likes

Mensen posten dit zo vaak maar ik vind dat altijd maar hoge verwachtingen altijd, haha.

3 likes

Ik vind het vooral altijd zo grappig dat mensen eindeloos speculeren over hoe andermans baby’s gaan heten. En dan echt van “ik denk Emma, Esmee of Sophie” “ik denk Jennifer”

Haha er zijn wat, een half miljoen verschillende voornamen waaruit ze kunnen kiezen maar we denken het hier te kunnen raden? :joy: wat is hier überhaupt boeiend aan, je hoort het wel wanneer het bekend is ofzo.

Ik denk dat ik die berichtenstroom het allersaaist vind lol, nog meer dan dromen :grin:

6 likes

Normaal is het 20 ongelezen of zo, dus voor mij was 100 best veel :frowning: maar goed, echte juice levert er ook wel meer op, dus ik was inderdaad wat naïef

Ja maar als je het goed geraden hebt kan je zeggen dat je het goed geraden hebt!!!

2 likes