Beutyblogtopic XL #9

Oh ik vind dat zo dom, ik heb een vriendin die daar een ster in is. Als mensen het geslacht weten bv en niet zeggen gaat ze daar bij elke keer dat ze elkaar zien over zeuren en vissen en dan ‘en met hoeveel letters is de naam???’. Vind dat bijna getuigen van geen respect voor het feit dat de ouders het graag nog even voor henzelf houden…

Maar goed ik heb doorgaans ook geen goede intuïtie misschien ligt het daaraan :joy:

7 likes

Joehoe, ik had de naam van de Foefbaby goed geraden en die post heb ik uitgeprint en boven mijn bed gehangen! Dat had ik toch ff goed aangevoeld.

49 likes

Haha ja ik snap het gewoon niet, wat de neiging is om te raden. Ik kan me trouwens helemaal voorstellen dat als ik een kind zou willen ik gewoon de naam al zeg zodra ik eruit ben en niet geheim houd tot “de grote onthulling” want lekker boeiend, maar ik vind het gewoon een rare fascinatie ofzo.

Alsof je bij iemand die een auto koopt gaat raden “oh leuk, ik denk dat je kenteken FT - 362 - X wordt!”

14 likes

Haha ja zo zijn wij ook! Mensen die dicht bij ons staan weten ook al wat onze shortlist is qua namen! Behalve die ene vriendin die altijd al loopt te zeuren dat ze alles wilt weten :joy: Net als bij het geslacht, we benoemen de baby nu gewoon als ‘haar’ maar hebben eigelijk nergens het geslacht aangekondigd ofzo? En mensen vinden dat blijkbaar dus heel raar dat we dan opeens ‘haar’ zeggen want waarom hebben we dat niet gezegd dat het een meisje is!!! :roll_eyes:

Edit: excuses aan iedereen die het haat hier persoonlijke verhalen te lezen ik realiseerde me net dat ik me daar nu ook schuldig aan heb gemaakt :grimacing::grimacing:

4 likes

Ja pff en mensen die dan later hun eigen bericht quoten en zeggen van kijk ik had gelijk!1!!! Nou applaus hoor.

2 likes

Monica heeft in dr vlog weer een stukje over die cosmetica lijn en voor zover ik het nu kan zien wordt het een bodylotion met gouden glitters zonder spf en het ruikt naar vanille. Echt vet origineel en vernieuwend.

38 likes

Nou, 14-jarige grace staat met haar zakgeld in de rij!!

62 likes

Ik denk dat het zakgeld van 14-jarige Grace niet hoog genoeg zal zijn

46 likes

:frowning_face: mijn ouders gunnen me ook nooit wat jezus ik ga wel weer ALS ENIGE in de klas een fucking B-MERK kopen de wereld is zo oneerlijk

59 likes

Met andere kinderen hebben jouw ouders helemaal niks te maken jongedame! Als zij van een brug af springen, DOE JIJ DAT DAN OOK?!

76 likes

Hahah dat iedereen dan met een bodylotion van Monica Geuze loopt en jij dan aankomt met bodylotion van Monico Geuza

174 likes

Hahahahahaha (en een heel accurate weergave van mijn tienerjaren :joy:)

7 likes

Nou niet echt bij iedereen denk ik hoor, stoor me meer aan de 100 ‘grappige’ posts die er daarna over gaan eigenlijk. Er worden in dit topic zo vaak (persoonlijke) dingen gedeeld die niet voor iedereen interessant zijn, boeiend, lekker scrollen.

3 likes

Vind dit zo’n stomme opmerking die echt vaak langskomt. Soms gaat het gewoon over dingen die je niets interesseren. Gooi dan iets nieuws in de groep. We zijn niet elkaars entertainment die moet komen opdraven.

2 likes

Ik ga hier echt helemaal stuk om :joy:

2 likes

Ik vond dit altijd zo’n kutantwoord want als iedereen in de sloot zou springen zou ik dat dus waarschijnlijk inderdaad ook wel doen. :sweat_smile:

30 likes

Ik wist al 9 maanden dat Mascha ooit ging bevallen.

68 likes

Moeder van flamoes = uitgebokt.

18 likes

Laatst zei ik dit voor de grap tegen iemand en die zei ‘uh ja als iedereen in een sloot springt zal er wel wat aan de hand zijn dus hoezo zou ik dan de andere kant oprennen?’ en ja, fair point. Zo zie je maar weer dat ik de kleinste ramp niet zal overleven.

19 likes

Je moet echt iets met die gave gaan doen hoor!

1 like