Never skip leg day… Ei?
Wow die kwam van ver
nee maar wat is eigenlijk wel haar stijl? slecht zittende n.a.k.d kleding? oh nee dat draagt ze ook maar 1 keer voor haar stories omdat het geld oplevert/gratis is.
conclusie: Alles is serena haar stijl als het gratis is en/of geld in het laatje brengt
Ik denk ik niet eigenlijk. Al die vlogs zijn hetzelfde (opstaan- rucula broodje - dutje - editen - film kijken - slapen) en als je dat 7x achter elkaar in één video moet kijken lijkt me dat saai.
Sowieso zijn haar vlogs voor mij meer iets van ‘als er echt niks anders is kijk ik dat wel’ dus kan komen weekvlogs niet zo uit.
Maar snap het wel als ze het gaat doen
Aarghh die typische beutygloss stem brrrrr
En over die toiletrol richting, ik heb daar ooit een keer een Willem Wever aflevering van gekeken, en er is dus geen goed of fout. Eat that krekko.
Bespreek deze vervelende vlog aub in het mommyblog topic.
…en hou eens op met je ge-meiden…
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik heb een snowflake biecht: ik had een sterk voorgevoel dat het een hele zware bevalling zou worden die enorm zou tegenvallen met complicaties en dat de baby iets aan haar arm zou hebben, ik had alleen in m’n hoofd dat ze een arm zou missen maar ze/we wisten natuurlijk vanwege de ultrasounds al dat dit niet zo was.
Gun niemand een zware bevalling of iets aan z’n arm, maar vind het wel frappant dat het zo heeft uitgepakt
(Wilde nog een grap maken over het tijdstip maar ben niet zo goed met getallen helaas )
Ik vind dit wel een leuke jurk haha. En hij is heel erg mommyblogger-esque.
Ik hou van autocorect haha
Nou, gefeliciteerd?
Martine is that you?
De dag van de geboorte was 6-7. .6 +7 = 13. Toch weer die 3 en die 1…
ik was heel zenuwachtig over haar bevalling omdat ik het haar zo gunde (ja tuurlijk gun ik iedereen maar ik volgde niemand die zwanger was) Ik heb ook paar keer gedroomd dat kinderen door haar ramen gingen kijken en allemaal plakkerige kinderhandjes op die ramen te zien waren.
Op zich is dit niet vreemd. Het kan best dat je wel eens iets aanvoelt, ook bij mensen die verder weg van je staan.
Een leerling van mij wist al dat ik zwanger was, slechts een paar dagen nadat ik het zelf wist. Daarnaast had ze ook het geslacht en de dag van geboorte goed aangevoeld/voorspelt. Ik vond het wel bijzonder. Geloof best dat dat kan.
Een zwangerschap voelen is volgens mij gewoon goed de eerste tekenen oppikken. Heb het ook wel vaker maar dan is er toch echt iets wat opvalt.
En geslacht raden: ja je hebt letterlijk 1 kans op twee.
Dat kan je volgens mij niet aanvoelen.
Volgens mij onderschatten een hoop mensen het. Dat was toch ook met Sanny? Die dacht dat ze tijdens haar bevallingsverlof lekker op het terras kon zitten met de baby. Ik dacht dat ook altijd maar het forum heeft me wel geleerd dat het niet zo rooskleurig is allemaal.
Ik denk dat je als aanstaande moeder ook niet gaat bedenken dat je van voor tot achter uitscheurt, de komende maanden op een opblaasbare donut moet zitten en niet normaal naar de wc kan. Je verwacht toch die roze wolk waarbij alles perfect gaat.
Sorry zal in het vervolg negatief commentaar leveren op mensen hun kledingkeuze en eetgewoonten, is een stuk gezonder idd
Hier wordt soms best lacherig gedaan over dingen aanvoelen/intuïtie etc. Alsof het echt de áller grootste onzin van de wereld is. En in zekere zin zijn er ook mensen die erin doorslaan en ineens óveral tekenen in denken te zien.
Maar denk toch dat in zekere mate iedereen meer gebruik maakt van haar intuïtie dan in eerste instantie gedacht. Voorbeeld dichter bij huis: schoonmoeder heeft weerbaarheidstrainingen gegeven mbt hoe te handelen in gevaarlijke situaties en één van de uitgangspunten is te luisteren naar je intuïtie. Als je ’s avonds op straat loopt en je krijgt van iemand of een bepaalde groep mensen een onbestemd gevoel (“je voelt gevaar aan”) is dat veelal niet zonder reden en leren ze op die training daar ook naar luisteren/handelen.
Enfin lang verhaal kort: ben van mening dat intuïtie een grotere rol speelt dan gedacht.
Dat heeft Sanny dan niet genoeg gevisualiseerd zeker.