Beutyblogtopic XL #9

en deze bestseller dan. dat er mensen zijn die voor stylingadvies van serena betalen vind ik echt niet te geloven

ps: weet iemand wat er met haar katten is gebeurd? ze heeft er nu toch nog maar 1?

6 likes

Er gaat me heel langzaam een lichtje branden. Die Lotte ken ik hellemaal niet, en waar is Mascha? En wat een boze blik van Cynthia op deze foto. Zoveel vragen

5 likes

Ohhh wil zij dat ja? Was laatst nog een programma over. In een Scandinavisch land, weet niet meer welke, worden hele bossen gekapt om die pellets van te maken zodat wij in Nederland lekker “milieubewust” de kachel konden opstoken.

4 likes

Volgens mij is er 1 naar haar zusjes gegaan, want de katten konden niet goed met z’n tweeĂ«n overweg.

Die katten had ze toch al acht jaar? Hoezo ineens niet goed met elkaar overweg

4 likes

Dat kan gebeuren als er eentje bijvoorbeeld ziek is geweest. Dan kunnen ze elkaar verstoten.

1 like

Volgens mij waren het nooit dikke matties

9 likes

Ik weet het niet precies, volg Serena al een aantal jaar niet meer. Maar die poezen konden nooit goed met elkaar overweg. De ene was angstig en de andere dominant. Op een gegeven moment was er nog maar 1 in beeld, en meldde Serena ergens op Instagram dat de andere naar haar zusjes was.

Ik dacht dat ze nog samen waren nadat ze die spon kattenvoer had gegeven. Daar was die zieke kat toch helemaal beter mee geworden.

2 likes

Ik weet nog dat ik het zo’n leuk jurkje vond dat ik hem besteld had, maar ik leek net een ballon dus ging direct retour :see_no_evil:

4 likes

Deze Mascha erasure

10 likes

Op welke boa constrictor wijze was Serena trouwens de #1 blogger van NL? Ze was nooit de grootste, de oudste of bekendste toch?

8 likes

Misschien is de andere kat overleden en durft ze dit niet te zeggen aangezien ze die scan niet wilde maken
:zipper_mouth_face:

18 likes

Ja dat dacht ik ook, maar Larissa heeft een kat die Barry heet, en Tara heeft geen kat.
Dus blijft een mysterie voor me

Ja, ik zit het ook net even na te kijken, en nogmaals, ik volg de Verbonnetjes niet. Ik zie bij Serena ook van 4 maanden geleden de spon waarbij Clarence miraculeus beter is geworden van ander kattenvoer. Op een foto daar staat de andere kat (Coco?) ook op. En Larissa heeft idd een Heilige Birmaan, dus hoe het zit, dat weet ik niet. Er is wel meer een raadsel in het leven van Serena, heb ik de indruk.

1 like

Ik ging de verbonnetjes opzoeken op insta, maar wat is er aan de hand met die verschillende lettertypes in hun captions?

Is dat een nieuwe trend? Leest echt kut

1 like

Is Serena nu into planten? Brb even een spondeal sluiten met me webshop :money_with_wings::money_with_wings:

16 likes

Ja dat was wel een groot geheim hoor maar ze heeft het eindelijk onthuld

26 likes

Wow, gedurfd.

9 likes

sowieso dat deze plant plots sterft en we er dan opeens nooit meer iets over horen!!!

21 likes