Beutyblogtopic XL #9

Serieus, wat zit er in die oogschaduw van hem, babybloed waardoor je eeuwig jong blijft ofzo? Mij echt een raadsel waarom mensen die regenboog vingerverfpaletten blijven kopen, je kunt die zooi toch letterlijk overal krijgen. Waarom zou je je geld nog aan lipgloss Voldemort geven?

40 likes

Met je graveyard palette, dit is toch fout

5 likes

Het is heel stom maar ik word zo doodgegooid met allemaal content omtrent Jeffree dat ik niks bekeken heb en niet weet wat er nou aan de hand is…

1 like

J*s video: zum kotzen. Meer kan ik er niet van maken

Hoezo stom? Hij verdient geen aandacht.

Lol reacties stonden vannacht nog gewoon aan maar die waren niet al te best dus daarom heeft hij het vast uitgezet.

2 likes

Omdat ik eigenlijk normaal echt van de JUICE ben ookal verdient iets geen aandacht. Alleen kreeg ik keuze stress door het aantal en kopzorgen door de duur van al de video’s dus ik ga hier nog over nadenken totdat ik toegeef en alles ga kijken… I guess.

jongens hold your horses, serena doet iets GRATIS WEG!!! namelijk de houtkachel omdat ze die niet aansteekt met die kinderen van haar (??)

24 likes

Hahahahahahaha beste omschrijving van J* star die ik gezien heb :joy::joy::joy::joy:

9 likes

even iets uit de oude doos, kent iemand dit “THE BOOK” nog? :sweat_smile:

51 likes

Dit is denk ik wel het heftigste wat ik dit jaar gezien heb.

12 likes

Ik zag ‘m laatst nog bij de kringloop liggen :joy:

10 likes

Misschien iets voor Jennie? Of wilde die een pelletkachel?

Ik dacht trouwens tot voor heel kort dat het een palet kachel was en dat je er dit hout in kon doen :see_no_evil:

image

Maar het is dus dit:

22 likes

Wie zijn dit?

Xelly, Cynthia, Vera, Debbie, Serena en ?

Is dat niet Lotte misschien

Welke lotte? Niet lottelovesbeauty

Vera Camilla, Cynthia Schultz, Debbie Zwiers, Serena Verbon en Lotte Nijborg
en Xelly

2 likes

tweedehands op marktplaats: https://www.marktplaats.nl/a/boeken/mode/m1536243607-beauty-bloggers-the-book.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr
:rofl:

wat skeer. dat boek kreeg je gratis bij de etos bij aankoop van iets van makeup ofzo.

3 likes