Beutyblogtopic XL #9

En omdat robenrita er precies achter past

107 likes

Hahaha hier moest ik hardop om lachen

Ik dacht even dat diegene rechts Jamai was met lang haar. Ɯberhaupt geen idee wie dit is eigenlijk.

9 likes

omg canā€™t unsee

2 likes

Ik ken dit helemaal niet!
Maar waarom staat Cynthia er zo streng op? Dat strakke haar met die middenscheiding, zo heb ik haar nog nooit gezien
image
Wat een gekke styling

13 likes

Ik vind haar er echt prachtig uitzien hier. Love strakke middenscheiding, draag hem zelf ook vaak zo.

56 likes

Ik vind het niet lelijk ,maar gewoon zo ander dan zoals ze er normaal uitziet. En ze kijkt wel erg streng haha

3 likes

Ik zit nu dat boek op te zoeken (is uit 2017 blijkbaar? ik had veel ouder verwacht) en op de achterkant staat ook een foto die Cynthia wel vaker gebruikt heeft maar wat een foto van een model is en niet van haarzelf (onderaan aan het zwembad)

Dat is deze stockfoto https://mocah.org/5379371-female-woman-laying-on-back-laying-on-her-back-red-head-taking-picture-taking-photo-phone-pool-swimming-pool-hair-person-tattoo-sunglass-girl-iphone-red-hair-summer-relax-relaxing-free-pictu.html

Op zoā€™n boek helemaal raar :zipper_mouth_face:

36 likes

Hahaha Cynthia en Serena kijken hier zo zuur en de rest lijkt er wel zin in te hebben.

2 likes

wow inderdaad

102 likes

omdat dit haar standaard boekcover kapsel is

23 likes

Dit vond ik altijd zoā€™n vreselijke foto. 2 van die flappen haar aan de zijkant en die lippenstift die enorm vloekt met het roze van de letters. :grimacing:

37 likes

Ik heb me altijd afgevraagd waarom deze foto nou echt niet klopte, maar ik zie nu dat haar ogen gewoon een heel andere kleur gemaakt zijn? Waarom zou je dat op de cover van je boek willen, ik heb haar nooit kleurlenzen zien dragen ofzo, wat een rare photoshop. :joy:

10 likes

Huuuh waarom :face_with_raised_eyebrow:

I mean, waarom zet je een foto van een model op je insta en doe je alsof je het zelf bentā€¦

8 likes

OMG ik had deze :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: (stupid me).

2 likes

Nou ja, ze zegt niet: dit ben ik (dat zie je ook wel aan de tatoeages als je beter kijkt), maar het lijkt me duidelijk dat ze die foto gekozen heeft omdat het op haar lijkt. Ik weet niet meer precies hoe ze hem gebruikte op insta maar ze heeft hem ook op haar site bij artikelen gebruikt.

4 likes

Aaah zo!

Ik heb hem ook inclusief een persoonlijk berichtje van Cynthia voorin. Ben heftig aan het Kon Mariā€™en maar deze kan ik nog niet weg doen. Voel nu al de nostalgie die ik ga ervaren als ik over 40 jaar door mijn herinneringendoos ga waar hij in zit. Is toch een stukje van mijn early twenties.

3 likes

Ik meen me te herinneren dat zij in die periode superveel pijn had omdat ze gordelroos (geloof ik) had op haar zij. Misschien dat ze er daarom wat stijfjes bij zit?

Hhahaha deze zag ik vorige week in doos liggen op straat met boeken erin. Gratis meenemen stond erop :joy:

5 likes