Wat gek! Heb net weer even al haar stories bekeken maar bij mij staat ie er echt niet tussen
Nou ik hou het er maar op dat we niet weten wat er is gebeurd, maar vind het toch een beetje gek Waarschijnlijk baalt ze er nu van dat Sjors dr babydaddy is maarja dan hem niet de baby laten erkennen en lekker demonstratief je eigen achternaam meegevenā¦ Sjors blijft hoe je het wendt of keert toch echt de babydaddy of ze t nou wil of niet ? Weet dat het olie op het vuur is maar hoop stiekem zo dat hij t er niet bij laat zitten, als het echt je eigen kind is moet dit toch zeer doen
Na het verhaal van de borstvoeding komt ie er gelijk achteraan. Ze haalt de kaart uit haar tas en laat eerst de voorkant zien.
Ik snap dat ze trots zijn. Maar ze zijn echter niet āelk normaal stelā. Simpelweg al vanwege hun bereik en werkzaamheden.
De discussies onder Maschaās borstvoedingpost zijn wel om te huilen zeg. Duizend deskundigen over voeden op verzoek en productie op gang houden.
Nog erger dan onder de ondernemerspost waar iedereen vertelde hoe zwaar en vooral hoeveel zwaarder dan anderen ze het hadden en hebben
Ik volg Mascha verder niet, heb wel de afgelopen tijd op dr insta gespiektā¦ maar had niet gedacht dat ze al zoveel zou delen joh.
Dacht echt dat Mila een stukje privƩ van hun zou worden, moeten ze natuurlijk ook zelf weten en snap dat ze tering trots zijn.
Ik vind dit eigenlijk wel iets heel puurs om te delen met zoveel vrouwen. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend heftig is om te zorgen voor zoān klein mensje. En dat daar veel zorgen en gevoelens bij loskomen. Dat gebeurt immers ook op het forum in het zwanger en kind gedeelte. Waarom is dat anders bij Mascha?
Nou ik geloof niet dat de forummers zoveel volgers hebben, het is ook niet ergā¦ maar had gedacht dat we haar niet herkenbaar zouden zien.
Hij kan alsnog de teringtyfus krijgen
haahahahaha dit
sjors denk iig wel dat hij de vader is, waarom zou hij anders willen dat zijn familie een geboortekaartje krijgt
ik vind het maar raar hoorā¦ dat ze haar eigen achternaam op het kaartje heeft laten zetten bevestigt voor mij wel een beetje de ellende die sjors schilderde in die rant tijdje terug (met dat hij cameron niet mocht erkennen e.d.)
Knap wel, hoe geen enkel woord oprecht is in die 10 minuten!
Jezus wat is dat goud lillek zeg. Smaak is echt niet te koop
Heb het wel echt met Mas te doen hoor na die laatste insta post. Ik heb haar altijd een beetje als overbezorgd gezien, hoe ze tegen de katten praat bijvoorbeeld. ā oh oh nee oh!!! OH lieverdje tochā als een kat gewoon kat dingen doet. Nu met de kleine en dat gebroken armpje zal dat gevoel x een biljoen zijn. Denk dat ze echt heel kwetsbaar is nu.
ik krijg altijd zo een naar gevoel bij dit mens, en de manier waarop hij praat ook vind ik zo irritant:
Should I have let people get into my head and sway my opinion about someone? No. Thatās my problem and I have to deal with that.
Did I jump the gun on a situation that I didnāt fully understand and chime in? Absolutely. And I am living with that every day.
meid wat een misplaatst zelfmedelijden. vals kreng.
Ja dat toontje Wat ontzettend koud allemaal, hoe die daar op die bank geprept ligt. En vooral dat hij zichzelf in de slachtofferrol plaatst, telkens weer opnieuw en er lekker omheen zit te zwammen terwijl hij diegene is die in other peopleās head zat en andermans opinion about someone zat te swayen. ARGH waarom kan hij niet gewoon stilletjes aan van het internet verdwijnen?
Edit: O ja en het racisme, het meest belangrijke van allemaal, waar verder ook niet heel veel aandacht aan wordt geschonken in zijn promoclipje, geloof ik.
Ik vind het vooral stuitend dat hij BLM durft te gebruiken in deze video onder het mom van er zijn belangrijkere dingen in de wereld.
Ja dit!