Volgens mij is dat geen spon, ze heeft er niks bij staan en tegenwoordig zet Mascha dat wel erbij.
Volgens mij zijn dat de schoentjes die hij had gekocht voor de zwangerschapsaankondiging
Oh. Misschien ben ik te achterdochtig
Heh die schoenen had hij toch allang gekocht. En dat vogue blad is al helemaal geen spon. Want 1 vogue doet niet aan spon. 2 er staat nergens ad of spon. 3 vogue is niet eens getagt.
Jaaa ik snapte dit ook niet. Moest er ook wel om lachen. Ik vond alles lelijk!
Helemaal kapot gemaakt door het systeem
Wacht
Mascha zei toch in dat interview met die Jamie (ofzo) dat ze nooit haar kind zou gebruiken in spon posts?
Het zijn geen spon posts. Maar gewoon content.
Maar stoor me al aan baby voor content gebruiken
Konijntje disapproves
Waarom zou je schoenen kopen voor een pasgeborene?
Gewoon omdat het leuk en schattig is😍
Dit, en jasjes met rits.
Iedereen weet dat een baby gewoon een dikke barbie pop is, dus mooie schoentjes horen er bij.
Maar eerlijk zou het zelf ook doen, heb nu nog niks met babies dus schattige kleding is het enige leuke wat ik me kan bedenken wat je met een baby kan.
Dat is al sowieso niet gelukt, want die story van gregor met die babywagen is overduidelijk spon. Inclusief heeeel klein #gekregen en die joolz en massa taggen
Dit is toch wel iets anders, je ziet dat hele kind niet. Voor hetzelfde geld ligt ze nog thuis in de box
Ja lijkt me ook echt niet comfortabel voor zo’n kleine baby
Haha oke ik had voorbarig een zeikcomment geschreven nav die fotos op mascha en gregors insta. Word net wakker en
Kan mn account wel verwijderen geloof ik
En dan is je username Reflect lol :’)
Nou waar kunnen we die comment lezen
Oh ik vind dit net zo goed onder de noemer “je kind gebruiken om geld te verdienen” vallen. Wel beter dat dat kindje er niet op staat, maar het principe is hetzelfde.