Charlotte Blitzblum (?) vind ik zoooo snel gaan wbt daten/relaties. Ze deelt ook allesš Af en toe kijk ik op haar YT en dan heeft ze liefdesverdriet en dan is ze weer kamperen met een nieuwe vlam en zijn familie. Canāt keep upš
Super sneaky dat #gekregen.
Die ānieuweā vlam is toch ook degene waar ze liefdesverdriet van had?
Hele discussie over Mas en Greg spon voor hun baby terwijl Gregor de afgelopen 9 maanden een stuk of 20 paar schoentjes heeft gekocht omdat hij t leuk vind om zijn kind die schoenen aan te trekken.
Ik vroeg me al af wanneer de zeurkousen weer tevoorschijn zouden komen. 1 week blijkbaar, dan mag je weer jammeren over baby fotoās.
H ofzo was dat toch
Ja klopt!
Hoeveel overslagrompertjes zou Mascha #gekregen hebben deze week?
En ik vroeg me al af wanneer jij weer āleave Mascha aloneā kwam posten
Nou bij deze rinkelt je kookwekker. En dit is helemaal niet āleave Mascha aloneā btw, gewoon weer opmerkelijke onzin.
Ik heb geen idee. Ik trek haar slechtš
Jij komt hier toch ook wel eens jammeren om onzinnige dingen? Het is niet alleen maar positief of opbouwende kritiek hoor die jij hier plaatst. Maar het volgende moment (toch meestal als het over Mas gaat) komt je weer de moraal ridder uithangen naar anderen toe. Je staat niet perse boven anderen als je er zelf ook aan meedoet op andere momenten of bij andere influencers.
Lieff!
Mijn hart is zo blij voor jou!!ā
Ik keek net de instastory van Angel en daar zegt ze dat Serena het geboorte kaartje van Cameron in haar tas heeft gestopt. En dan laat ze dat kaartje zien, alleen Cameron heeft haar achternaam. En niet die van George.
Vond dat opmerkelijk.
Oh huh! Dat was laatst hier toch ook opgezocht dat dat niet kan wrttelijk als het 1e kind al de achternaam van de vader heeft?
ha ik kwam ook om dat te posten. Vooral beetje onhandig omdat Serena volgens mij express de achternaam in de foto van het geboortekaartje op haar eigen insta heeft verborgenā¦
Als je bij elkaar bent niet. Maar als je uit elkaar bent wel denk ik?
Zou gek zijn anders, als je tijdens een zwangerschap gaat scheiden, vader volledig uit beeld is, en het kind dan alsnog de vaders naam moet hebben tochā¦
Offfff Sjors is niet de vader
Wait what?
Dat heb ik gemist