Ze moest een herhaalrecept ofzo opsturen maar de dokter en toen stuurde ze t laatste uit dr telefoon maar dat was een tekening of foto van een konijn
Want dat is ook echt goed te lezen op een bewegende instastory
Je hoort al die potjes gewoon te herkennen hoor, basiskennis. Duh.
Zeker in deze basis dagverzorging
Je baby voor content gebruiken… goed bezig Foefs…
Met Nikes en vogue voor props en een wardrobe change in between.
Zou Mas baby Poppy ook niet uit beeld houden trouwens ? We zijn nu nog geen week verder en snap haar enthousiasme nu uiteraard heel goed, maar ben zo benieuwd hoe dit zich ontwikkelt
Ik zag het net idd. Waarom zou je dit doen? Vind het zo raar…
I love this hahahahahaha
Ik heb geen insta ik ga gelijk speuren op het web… ik krijg een vage geur van verspon onder mijn neus
Edit: ik snap het niet of komt dat omdat ik insta ook niet snap. Wat is nu het probleem met die vogue en waar zien jullie Nike
Ik dacht dit ook eigenlijk, snap dat ze natuurlijk supaaaah trots zijn.
Kinderwagen 2 is in ieder geval een iets minder uitgeslroken design
Op gregors insta is ze te zien met nike!
Ja zij kan zo onaardig en misplaatst uit de hoogte doen ze noemde zich toen toch ook altijd hoofdredacteur van beautyscene terwijl ze letterlijk 1 iemand in dienst had ofzo
Bah vind dit echt gestoord. Je kind naast een schoenenbox, op internet pleuren om Nike te promoten voor een zak geld.
Hij heeft die echt niet van nike gekregen denk ik.
Denk het wel? Bijna dezelfde foto als bij Mascha die ook een spon heeft
Nee ik denk dat dat van mascha ook geen spon is hoor? Is gewoon de vogue van de geboortemaand van haar kind om te bewaren. Zijn ook mensen die de krant van die dag bewaren.
Gaan we hier nou serieus aannames maken dat mascha en gregor hun kind andere outfits aantrekken voor spon? Er staat geen datum bij toch? En daarbij wie zegt dat het spon is, gregor heeft altijd liefde voor nikes gehad dus de foto is niet raar.