@Soy.peor @Zemraluani Mijn date (die ik 1 week ken) is op 18/07 jarig, even zien hoe dat met boogschutters matcht
Gefeliciteerd !
Ik ben er ook een voor in de krabbenmand
Waar doelt Gregor op met āwhen the crease isnāt importantā in zijn insta post?
Blijkbaar is de vouw niet belangrijk.
Dat gaat over het creasen (dat er vouwen komen op de neus) van zijn overdreven dure schoenen. Dat het niet uit maakt als ze creasen door wat hij doet want hij is met de wagen van zijn dochter bezig.
Komt er op neer dat zijn dochter belangrijker is dan zijn sneakers. Liev
en geen wcpot op zijn hoofd krijgt uiteindelijk #rip
Oh wouw hier was ik nooit opgekomen haha
Groetjes van een sneakerverzamelaar die de bullshitposts van Gregor vaak begrijpt
Ah vouwen, ik las vrouwen en was in grote verwarring
Hahaha dat had ik bij de comment van @Soy.peor ook, ik dacht wat heeft dat er nou weer mee te makenā¦ Tot ik mijn comment typte
Dit lukte mij sowieso al niet.
Omg die vergelijking met Ben is wel echt zwaar on point.
Die kinderwagen is wel echt uhā¦ jaā¦ apart.
Het is uit tussen Sammimaria en haar man Jason
Wooooow finally!!! Ff snel naar guru gossip brb
Ik vond hem aan de ene kant creepy vibes hebben maar aan de andere kant ook heel lief. Ze zegt wel dat het vriendschappelijk is.
Op guru gossip haten ze hem echt (maar wie niet). Ik vind hem altijd ontzettend kinderachtig overkomen. Ben wel benieuwd hoe ze nu verder gaat, denk wel dat we de oude Sammi een beetje terugkrijgen!
Ondanks dat ik haar vanaf het begin volg weet ik gewoon niet wie de echte Sammie is (voor zover je iemand via het internet kan kennen). Vond haar girl talks altijd heel goed, maar ze komt altijd over alsof ze niet lekker in haar vel zit en heeft veel nerveuze trekjes.
Wat is daar liev aan? Vind dat echt best wel heel normaal? Imagine je vriend wil de rem niet op de kinderwagen zetten omdat zn schoenen dan creasen
Kut had mn bday niet ingevuldā:joy:. Geen taart bij mijn dit jaar . Haha
gefeliciteerd