Beutyblogtopic XL #9

ik zie nu een leeuw met kreeftenscharen rondlopen.

of een kreeft met manen.

10 likes

vast iets met camouflage

1 like

Let op spoiler:

De spon die ze niet verkocht krijgen van het trio???

Gregor begint de laatste tijd een beetje te lijken op Ben van Kees en co.

406 likes

Ik krijg een beetje een error van al die heftige, verschillende printjes :nerd_face:

Verder blij voor ze hoor, ze stralennn.

11 likes

Hmm
 verklaard een hoop

( Nee grapje ik kan amper mn eigen sterrenbeeld onthouden ik heb geeen idee wat die andere allemaal inhouden.)

2 likes

Nogmaals: het was geen argument tegen, maar veel mensen die ondernemer met personeel zijn snappen het niet. Dus vertel het hen.

Can’t unsee now :see_no_evil: :sweat_smile:

Wel een leuke foto van hun samen :blush:

Ik hoop dat hij geen loodgieter wil worden!

6 likes

Ik heb ooit een keer een kreeft vermoord telt dat.

2 likes

Mijn beide grote liefdes waren kreeft. En nu ben ik toch altijd een beetje biased. Ik check bij dates altijd het sterrenbeeld, want het liefst wil ik daardoor dus weer een kreeft. Slaat nergens op, maar ja, zo doet m’n hoofd

4 likes

Ik hoop ook stiekem altijd nog een kreeftenjongen te vinden, ook al weet ik wel dat dat nergens op slaat. Ik zelf ben vissen, en merk dat altijd als ik me heel comfortabel bij iemand voel en een goede klik heb (dat is niet snel), dat het dan een kreeft is. Dus dat is wel typisch. Sorry wilde even m’n plasje doen

Oh en gefeliciteerd @kali :partying_face: :partying_face:

2 likes

Ik hoor net dat dit de vader is van Davina Michelle?! My mind is blown

hahaha ik ging dit opzoeken want mijn mind was ook blown maar het is dus niet waar.

5 likes

Nee, dat is een hoax. Heeft hij zelf ook al eens ontkend.

1 like

Wat is er zo speciaal aan kreeften?

1 like

Smaken lekker!

7 likes

Dit kan ik beamen

5 likes

Haha hoe hij reageert ook: ‘Het is onzin!’ Alsof hij is beschuldigd van iets ergs.

3 likes

Ohhh haha ik denk al

1 like