Beutyblogtopic XL #9

Ja en hoe krijgen ze het ook voor elkaar om 3 van die wanstaltige te kiezen…

8 likes

Als ik zo’n wagen (of die roze) gratis zou krijgen zou ik vriendelijk bedanken en er lekker zelf één kopen.

En als ik influencer was dan was ik wel een spondeal aangegaan, maar dan wel voor één kinderwagen en een buggy, maar wat moet je met 3 wagens?

4 likes

Als je 1000 euro krijgt voor elke foto die je ermee post :woman_shrugging:

10 likes

Dit is toch gewoon een grapje joh :stuck_out_tongue: ik vind deze kinderwagen trouwens best vet!

4 likes

Huh wooow, ik heb hem nooit creepy gevonden. Die ex wel, maar Jason?

Ik vond hem net iets te aardig op beeld overkomen, en hij heeft Sammie de n-word genoemd als grap wat ik niet vond kunnen. Hij heeft erg geprobeerd na haar vorige ex de aandacht te krijgen op youtube wat ik ook apart vind.

1 like

Ohja dat zit er ook bij, had ik niet aan gedacht :grimacing:. Maar dat krijg je vast ook wel bij een andere (normale) wagen :innocent:.

Maar anders zou ik inderdaad wel een paar keer op IG wat zetten en verder een andere wagen gebruiken (dus dan heb je er toch 3 nodig)

1 like

Hahahahaha ik zou al zijn kloteschoenen in de fik steken

11 likes

Lol ik was dan ook super sarcastisch.

Edit: dacht dat dat wel duidelijk was :sweat_smile: :sweat_smile:

4 likes

En ze vervangen met croqs.

1 like

Haha dit is echt precies zo’n stelling die wij vroeger bij filosofie op de middelbare kregen. (Ik weet het antwoord nog steeds niet.)

1 like

ik zeg 1: kleding doneren

ho ho - niet kopen. krijgen

1 like

Ik snap ook niet wanneer je tijd / dagen hebt om dit allemaal te dragen…?

2 likes

Ja en het valt ook helemaal open vooraan waardoor haar bh volledig zichtbaar is? Heel raar model van jurk

3 likes

Inderdaad echt prachtig :thinking: :sweat_smile:

65 likes

Serena heeft wel echt prachtig haar, zeg.

5 likes

Ik denk dat ik wel kan zeggen dat dit mijn favoriete post is van het hele ff bestaan :rofl: heb serieus een paar minuten lang hardop zitten lachen

5 likes

Huh super flatterend? Vind het echt niet mooi zitten bij d’r borsten.

6 likes

Ja maar het is spon dus dat kan ze niet eerlijk zeggen :joy:

4 likes